اخبار داغ

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان - مجارستان

حسن یزدانی با شکست روسیه به برنز رسید +فیلم

حسن یزدانی با شکست روسیه به برنز رسید +فیلم
نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به مدال برنز دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات رده‌بندی و فینال اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت 19:15 امشب در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که حسن یزدانی نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی 11 بر 5 مقابل کوروگلی‌یف، قهرمان ۲۰۱۷ اروپا از روسیه در دیدار رده‌بندی به مدال برنز دست یافت. (فیلم)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فیلم,

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی، قهرمان جهان و المپیک که در همان دور نخست مقابل دیوید تیلور آمریکایی با نتیجه 11 بر 6 شکست خورده بود، با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال به شانس مجدد رفت.

,

وی در نخستین دیدارش در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر و پیش از پایان زمان اول مسابقه رجب‌اُف از بلاروس را شکست داد. یزدانی در این مرحله نیز در کمتر از 4 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر از سد کوئرالتا از کوبا گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد. 

,

پرویز هادی نیز در سنگین وزن تا دقایقی دیگر برای کسب مدال برنز برابر آنزور خزریف از روسیه به روی تشک می‌رود.

,

پیش از این در جریان رقابت‌های ۴ وزن نخست محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱ کیلوگرم با شکست برابر حریف آمریکایی به عنوان پنجمی رسید و مصطفی حسین‌خانی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم با شکست مقابل جردن باروز آمریکایی حذف شد.

,

در ۴ وزن دوم نیز عزت‌الله اکبری در ۷۹ و علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و رضا اطری در ۵۷ و امیر حسین مقصودی در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز حذف شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه