اخبار داغ

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل:

طرح جامع مالیاتی در اردبیل اجرا می‌شود

طرح جامع مالیاتی در اردبیل اجرا می‌شود
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از اجرای طرح جامع مالیاتی در اردبیل خبرداد و گفت: ارائه تسهیلات پایدار اشتغال روستایی به ویژه در مناطق محروم استان مهم‌ترین اولویت ما است که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم مظفری مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اردبیل اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و اجرای عدالت مالیاتی این طرح به صورت جامع در استان اجرا می‌شود تا بتوانیم مالیات را براساس دفاتر و تشریح اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی و دستورالعمل آن تعیین کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به این که برگزاری نشست‌های مشترک با تشکل‌های بخش خصوصی و فعالان اقتصادی با در نظر گرفتن چالش‌های اقتصادی یک امر لازم و اساسی است گفت: در این زمینه برنامه‌ ریزی‌های لازم برای ساماندهی گزارش‌های هفتگی مبنای کار قرار گرفته است و دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اموال تملیکی اسقاطی را از طریق مزایده به فروش برسانند.
,

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل تصریح کرد: ارائه تسهیلات پایدار اشتغال روستایی به ویژه در مناطق محروم استان مهم‌ترین اولویت ما است که خوشبختانه به بهترین شکل ممکن در حال اجرا است که بانک کشاورزی در این زمینه تلاش‌های بسیار قابل توجهی انجام داده و در مرحله نخست با تخصیص یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار جزو 10 استان برتر کشور شناخته شده است.

,

مظفری گفت: در حال حاضر به دنبال اخذ مجوزهای کسب و کار و ایجاد اعتماد در بین مردم و صاحبان سرمایه هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی سامانه دادور فرآیندهای لازم را تسهیل و تسریع بخشیم و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله در حال حاضر برای ما اولویت اساسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه