اخبار داغ

عضو هیات رئیسه کمسیون عمران مجلس:

راه آهن ارومیه ـ مراغه هفته آینده با حضور ریاست جمهوری افتتاح می شود

راه آهن ارومیه ـ مراغه هفته آینده با حضور ریاست جمهوری افتتاح می شود
عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بهبود شرایط جاده های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: راه آهن ارومیه ـ مراغه در صورت تایید نهایی آن در هفته جاری، هفته آینده با حضور ریاست جمهوری افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص نبود جاده های ترانزیتی در آذرابیجان غربی، اظهار داشت: برای حل معضل جاده ها در استان باید این مسئله از شهرستان ها و جاده های شهرستان آغاز و به  مرکز استان برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد جاده های مواصلاتی استان ترمیم و به استاندارد نزدیک شده اند، گفت: در ارومیه مشکلات تمامی جاده های مواصلاتی را حل کرده و تنها در جاده ترانزیتی سرو مشکلاتی موجود است که با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شده هنوز به اتمام نرسیده است.

,

* شاهراه ارتباطی به اروپا در پیچ و خم مشکلات پیمانکاری

, * شاهراه ارتباطی به اروپا در پیچ و خم مشکلات پیمانکاری,

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با  اشاره به اینکه جاده ارومیه ـ سرو در مسئله اعتبار مشکلی ندارد، ابراز کرد: این جاده به دلیل مشکلات با پیمانکار که تا حدودی حل و فصل شده، به اتمام نرسیده است.

,

وی، ادامه داد: مسائلی از جمله ۲ بانده سازی، عریض کردن و رفع آسیب های جاده ای از جمله مسائل مدنظر در بهبود شرایط جاده های استان بوده است.

,

بهادری، عنوان کرد: در خصوص ترانزیت سازی جاده های ارتباطی استان باید مسئولان توجه بیشتری داشته باشند چرا که به دلیل شرایط جغرافیایی این استان بیشتر ترانزیت از این جاده ها انجام می شود.

,

* وقتی آذربایجان غربی به داد جاده های تبریز می رسد

, * وقتی آذربایجان غربی به داد جاده های تبریز می رسد,

وی، تصریح کرد: به دلیل بهبود شرایط تمام جاده های استان اقدام به حل مشکلات جاده ارتباطی ارومیه ـ تبریز از قطعات ۳ و ۴ محدوده تبریز کرده ایم چراکه بیشتر مردم آذربایجان غربی از این جاده استفاده کرده و در صدد هستم مشکلات این جاده را نیز حل کنیم.

,

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در خصوص افتتاح راه آهن ارومیه ـ مراغه عنوان کرد: در هفته جاری با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی آخرین بازدید از راه آهن انجام می شود و با اخذ تاییدیه نهایی، هفته آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه