اخبار داغ

۱۰ سال چشم انتظاری برای ساخت یک بیمارستان در سراوان/وعده وزیر بهداشت هم محقق نشد

۱۰ سال چشم انتظاری برای ساخت یک بیمارستان در سراوان/وعده وزیر بهداشت هم محقق نشد
قدیمی ترین بیمارستان سراوان در حالی پاسخگوی نیاز بهداشتی و درمانی مردم شهرستان های سراوان، ســیب و سوران و مهرستان نیست که مردم 10 سال است چشم انتظار ربان افتتاح بیمارستان جدید این شهرستان که آرزوی وزیر بهداشت بود، هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، در حالی  بیمارستان رازی ســراوان قدیمی ترین مرکز درمانی شهرستان های سراوان، ســیب و سوران و مهرستان اســت که گفته می شود قدمت این ساختمان به۵۰ ســال پیش باز می گردد، که با توجه به رشد جمعیت و همچنین پذیرش بیمــاران از مناطق اطراف، امکانات آن پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان نیست.
پس از بروز مشکلات مردمی در عدم رفع نیاز بهداشتی و درمانی آنان و همچنین کمبودها و مشکلات این بیمارستان قدیمی بود که در سال ۸۸ به منظور رفع مشکلات و تأمیــن فضای فیزیکــی، کلنگ بیمارستان جدید شهرستان سراوان به زمین زده شده، اما متأسفانه پس از گذشــت 10 سال، این طرح با پیشرفت  90درصدی روبه رو بوده و تــا ورود به چرخه خدمات فاصله زیادی دارد.
پس از گذر از وعده های مسئولین در خصوص افتتاح این بیمارستان که هر بار این وعده ها تحقق نیافت، قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در 19 آذر سال 95 در سفری  که به این شهرستان داشت، افتتاح بیمارستان 218 تختخوابی سراوان را یکی از آرزوهای خود عنوان کرد و قرار بود که این بیمارستان در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد، اما همچنان  دولتی ها در تحقق این وعده ناکام مانده اند.
 
افتتاح بیمارستان در انتظار  60 میلیارد تومان اعتبار  
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در گفت و گویی که هفته گذشته با خبرنگار ما داشت، از سفر مبرا نماینده رئیس جمهور در امور عمرانی  جهت بازدید ازپروژه های عمرانی در حال احداث این شهرستان خبر داد و گفت: بازدید از بیمارستان جدید شهرستان یکی از پروژه های در حال ساخت این شهرستان بود، که نماینده رئیس جمهور از نزدیک از روند اجرایی آن بازدید و مشکلات را بررسی کرد.
وی افزود: برای احداث بیمارستان 218 تختخوابی شهرستان سراوان 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
همچنین فرماندار سراوان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدیدی شبکه بهداشت و درمان سراوان که در 13تیرماه سال جاری برگزار شد، گفت: بیمارستان جدید در حال احداث این شهرستان با بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی 90 درصدی یکی از ضرورت ها و نیاز های اساسی مردم این منطقه است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
, ،,
,
, افتتاح بیمارستان در انتظار  60 میلیارد تومان اعتبار  ,
, ،,
,
, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه