اخبار داغ

مدیر حج و زیارت استان اردبیل:

۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلا شدند

۱۰ هزار اردبیلی راهی کربلا شدند
مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: تاکنون حدود 10 هزار نفر از استان اردبیل برای شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین راهی کربلای معلی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ودود چمن آرایی در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما  گفت: با پیگیری های بعمل آمده برای اولین بار دفتر موقت کنسولی عراق در استان اردبیل مستقر و صدور روادید در  این استان انجام می پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:تاکنون حدود 10 هزار نفر از استان اردبیل برای شرکتدر پیاده روی بزرگ اربعین راهی کربلای معلی  شده اند.

,

مدیر حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با تلاش و همت مسئولان و همکاری کلیه بخشهای مرتبط بتوانیم با حداکثر توان در خدمت زائرین اربعین استان باشیم.

,

چمن آرائی در خصوص اطلاع رسانی ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح اظهار داشت: اطلاعیه‌های ثبت‌نام زائرین اربعین در سامانه سماح از طریق خبر صدا و سیمای استان، شبکه پیام دولت، رادیو پیام استان و سایت اطلاع‌رسانی اداره بصورت مستمر و متناوب انجام می گیرد.

,

چمن آرائی از مشتاقان سفر زیارتی اربعین خواست تا برای ثبت نام در سامانه سماح به موقع و در اسرع وقت اقدام به ثبت نام کنند و ثبت نام خود را به آخرین روز های اربعین موکول نکنند. زیرا در مرزها ویزا صادر نخواهد شد.

,

پیشترمدیرکل اوقاف استان اردبیل ازورود روزانه 500زائر خارجی اربعین حسینی به این استان خبر داده بود، این زائران که اغلب از کشورآذربایجان و حوزه قفقاز هستند پس از استراحتی کوتاه در امام زاده صدر الدین اردبیل راهی کربلا می شوند. 

,

موکب امامزادگان استان اردبیل در کربلا روزانه  2500 زائر را  اطعام و اسکان می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه