اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

هئیت های مذهبی اعزامی به مشهد ساماندهی می شوند/ ارتباط قلبی بین مردم زنجان و مشهد الرضا

هئیت های مذهبی اعزامی به مشهد ساماندهی می شوند/ ارتباط قلبی بین مردم زنجان و مشهد الرضا
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به قرار گرفتن در دهه آخر ماه صفر، هئیت های مذهبی که به مشهد الرضا اعزام می شوند از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ساماندهی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مسعود صفی یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:با توجه به نزدیکی به دهه آخر ماه صفر و وجود نازنین امام رضا (ع) یک علقه و ارتباط قلبی و پل معنوی بین مردم زنجان و مشهد الرضا سال هاست ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود:افرادی که توفیق یا دسترسی برای اعزام به عتبات عالیات را ندارند در ایام اربعین و دهه آخر صفر بر اساس یک قرار معنوی عازم مشهد الرضا می شوند.

,

این مسئول با بیان اینکه اصل این قول و ارتباط معنوی ارتباط قابل تامل و توجه است،بیان داشت: این موضوع علقه زنجانی ها به ساحت قدسی امام رضا (ع) را به صورت ویژه نشان می دهند اگر چه زنجانی ها همیشه مرید اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه شیوه رفتن و تدارک برای سفر به مشهد الرضا چگونه باید باشد؟، باید سازماندهی شود،افزود: ساماندهی هئیت های مذهبی عازم مشهد از سال گذشته آغاز شده است.

,

حجت الاسلام صفی یاری خاطرنشان کرد: با هماهنگی آستان قدس رضوی هئیت های اعزامی به مشهد الرضا برای حضور، عزاداری و راه اندازی موکب باید از طریق سازمان تبلیغات اسلامی کد اخذ کنند.

,

وی با بیان اینکه هئیت های مذهبی قبل از اعزام باید درخواست خود را به صورت کتبی به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند، افزود: تقاضای هئیت ها بررسی و بر اساس سازوکار لازم برای ثبت نام اقدام می کنند.

,

این مسئول نظارت و مدیریت هئیت های مذهبی را ضروری دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی متولی این بخش است و هر آنچه به هئیت مربوط است را انجام می دهد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در ستاد ساماندهی شئون و فرهنگ دینی سرفصل های مدیریتی مشخص است که به تدریج نیز مشکلات این بخش حل می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه