اخبار داغ

رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد:

۵۲ درصد جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

۵۲ درصد جمعیت شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند
رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد گفت: 52 درصد شهرستان بروجرد تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و بیشترین بیمه شده ها با 85 هزار نفر مربوط به بخش روستایی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "احمد علی پناهی" رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک با اشاره به هفته بیمه سلامت گفت: از جمعیت شهرستان بروجرد 151 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که حدود 52 درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی اضافه کرد: بیشترین بیمه شده ها با 85 هزار نفر مربوط به بخش روستایی است و همچنین 40 هزار نفر نیز تحت پوشش بیمه سلامتی همگانی قرار دارند.

,

پناهی اظهار داشت: در شهرستان بروجرد حدود 180 مرکز طرف قرار داد با این بیمه هستند که شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، چهار درمانگاه سطح شهر و مطب های بیمارستان های دولتی بوده و خدمات مورد نیاز را ارائه می دهند.

,

به گفته وی همچنین در مراکز دولتی ارائه خدمات مورد نیاز به بیماران خاص به صورت رایگان انجام می شود و مراکز بهداشتی درمانی روستایی نیز خدمات سطح یک را به افراد تحت پوشش این بیمه ارائه می دهد.

,

رئیس اداره بیمه سلامت بروجرد تصریح کرد: هم اکنون متقاضیان برای قرار گرفتن تحت پوشش بیمه می توانند از بیمه ایرانیان استفاده کنند که به ازای هر شخص متقاضی 265 هزار تومان برای مدت یک سال باید پرداخت شود و خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

,

وی بیان کرد: در این بیمه تنها 30  درصد از هزینه ها توسط بیمه شده پرداخت می شود و تلاش می شود تا روز به روز خدمات بیشتری را بتوان به بیمه شده ها ارائه داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه