اخبار داغ

واکنش روزنامه‌های اصلاح طلب به اعترافات تلخ یک ورشکسته سیاسی+تصاویر

واکنش روزنامه‌های اصلاح طلب به اعترافات تلخ یک ورشکسته سیاسی+تصاویر
جهانگیری دیروز در حالی به صورت صریح از بی اختیار بودن و در واقع سمبل بودن خود در دولت سخن گفت که پیش از این اطرافیان وی بارها به صورت غیر مستقیم از بی اختیار بودن وی خبر داده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا "ما در کشور در این شرایط مدیر ریسک‌پذیر می‌خواهیم و من دستم قلم و کاغذی نیست که کسی را برکنار کند و این در حالی است که من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته‌ام، پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم." این صحبت‌های جنجالی جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور است که دیروز در مراسم روز ملی صادرات بیان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

جهانگیری دیروز در حالی به‌صورت صریح از بی‌اختیار بودن و درواقع سمبل بودن خود در دولت سخن گفت که پیش‌ازاین اطرافیان وی بارها به‌صورت غیرمستقیم از بی‌اختیار بودن وی خبر داده بودند.

,

روزنامه‌های اصلاح‌طلب در شماره‌های امروز خود با پرداختن به این موضوع این اعترافات را دیرهنگام نامیده‌اند، به اعتقاد این رسانه‌ها جهانگیری باید زودتر از این‌ها این مسائل را بازگو می‌کرد.

,

درواقع امروز پاستورنشینان بعد از روحانی شخص دیگری را به‌جز معاون اول رئیس‌جمهور به‌عنوان همه‌کاره دولت می‌دانند.

,

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور این روزها بیش از یک رئیس دفتر اختیار دارد همانند دولت دهم که مشایی بیش‌ازحد و وظایف یک رئیس دفتر اختیار داشت.

,

جهانگیری یا ورشکسته سیاسی

, جهانگیری یا ورشکسته سیاسی,

جهانگیری که از سبد کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و با تصمیم خاتمی و موافقت هم‌حزبی‌هایش بعد از دفاع تمام‌قد از روحانی در مناظرات به نفع وی کنار کشید همان زمان اولین شکست را به خودش تحمیل کرد.

,

دومین شکست وی در زمان اعلام ارز دولتی یا همان ارز 4200 تومانی که بعدها به ارز جهانگیری معروف شد، رخ داد، درحالی‌که این تصمیم را مدیران با اختیار یا همان افرادی که می‌توانند منشی خود را عوض کنند، گرفتند اما این شکست به نام جهانگیری در ذهن مردم نقش‌بست.

,

سومین شکست هم دیروز رخ داد، درواقع اعترافات جهانگیری آینده سیاسی وی را به‌شدت زیر سؤال برد چراکه این سؤال بین مردم به وجود آمد که چرا تن به مدیریتی دارد که هیچ اختیاری ندارد.

,

اگر تا دیروز جهانگیری و اطرافیان وی به فکر انتخابات 1400 بودند، باید به این مهم توجه کنند که اکنون جهانگیری نه در قامت کاندیدای ریاست جمهوری بلکه در قامت یک ورشکسته سیاسی است و عملاً تبدیل به یک‌مهره سوخته شده است.

,

 

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه