اخبار داغ

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان:

تمام شهر برای پاسداشت ایام اربعین آماده شده است/ برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در میدان امام علی(ع)

تمام شهر برای پاسداشت ایام اربعین آماده شده است/ برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در میدان امام علی(ع)
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: همزمان با نصب پرچم های عزاداری در ایام اربعین حسینی و ایام عزاداری 28 صفر از سوی شهرداری اصفهان، در خواست های مردمی برای اطلاع رسانی هیئت های مذهبی با این نهاد بررسی شده و شهر را مزین خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان حجتی در ارتباط با فضاسازی شهری برای اربعین حسینی و ایام عزاداری 28 صفر در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: سیاه پوشی شهر در این ایام در دستور کار قرار می گیرد و پرچم های عزاداری در خیابان های اصلی نصب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: همزمان با نصب پرچم های عزاداری در این ایام از سوی شهرداری اصفهان، بنابر در خواست های مردمی برای اطلاع رسانی هیئت های مذهبی با این نهاد بررسی شده و شهر را مزین خواهد کرد.

,

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان عنوان کرد: دو رویداد مذهبی نیز با هماهنگی نهادهای دیگر همچون سازمان تبلیغات اسلامی در همین ایام بر گزار می شود در همین زمینه مراسم اربعین حسینی با هماهنگی هیئت های مذهبی و دیگر دستگاه ها مثل صدا و سیما در میدان امام علی(ع) برگزار می شود.

,

وی افزود: تبلیغات و اطلاع رسانی در این خصوص نیز به صورت گسترده بر عهده اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان است که در شهر انجام می شود.

,

حجتی با بیان اینکه تمامی شهر برای پاسداشت این ایام آماده شده اند، خاطرنشان کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان نیز همواره در این مسیر پیشگام بوده و پذیرای عزداران حسینی در سطح شهر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه