اخبار داغ

وزش باد دید در پایتخت طی امروز

وزش باد دید در پایتخت طی امروز
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در پایتخت طی امروز (۳۰ مهر)، از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در تهران خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۳۰ مهر) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی شمال غربی -غربی و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۳۰ مهر) احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.
,
 
,
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این شرایط جوی طی فردا (اول آبان) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: وزش باد برای برخی ساعات با جهت غالب جنوب‌غربی - غربی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
شهبازی با بیان اینکه انتظار می‌رود تا فردا بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود، گفت: دما هوا در پایتخت تا روز آینده کاهش جزیی خواهد یافت.
,
 
,
وی در پایان تصریح کرد: کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۴ در شرایط سالم قرار داشت و کیفیت هوای هم‌اکنون نیز با میانگین ۸۲ همچنان در شرایط سالم است.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه