اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد؛

عراقی ها برای زوار سنگ تمام می گذراند/ زائران مفهوم زیارت اربعین را درک کنند

عراقی ها برای زوار سنگ تمام می گذراند/ زائران مفهوم زیارت اربعین را درک کنند
آیت الله موسوی جزایری گفت: بنده به همه زائران توصیه می‌کنم که در مضامین و مفاهیم ارزشمند زیارت اربعین تدبر کنند به دلیل اینکه شعارهای عاشورا و اربعین را باید از این زیارت به دست آوریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با اشاره به حرکت عظیم زائران اربعین حسینی (ع) گفت: ما در سفر اربعین میهمان مردم عراق هستیم، مردمی که در محبت، مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند و ما از جهت عرق برادری اسلامی و از نظر ولایت اهل‌بیت(ع) با آنها برادر هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
 
,
وی افزود: بر همین اساس و در رأس بایدها و نبایدها باید رفتار محبت‌آمیز همراه با تقدیر و تشکر با برادران عراقی داشته باشیم، چرا که زحماتی که می‌کشند، طاقت‌فرسا و فوق قدرت عادی انسان‌ها است.
,
 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: برادران عراقی در همه مسائل خدماتی از قبیل اسکان، تغذیه و درمان پیش‌قدم هستند و به عشق حضرت سیدالشهدا(ع) در این مسیر سر از پا نمی‌شناسند و به ایرانیان ارادت ویژه‌ای دارند، بر همین اساس لازم است که به نحو احسن لطف و مهربانی آنها را جبران کنیم.
,
 
,
 
,
آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: روایات زیادی در رابطه با زیارت اربعین داریم و زیارت خاصی در مفاتیح الجنان آمده که مشتمل بر مضامین بسیار ارزشمندی است.
,
 
,
 
,
وی افزود: اهمیت زیارت اربعین در روایات بسیاری آمده است به ویژه در  روایتی از امام حسن عسکری(ع) نقل شده که مومن پنج نشانه دارد که یکی از نشانه‌های مومن  زیارت اربعین است.
,
 
,
 
,

امام جمعه اهواز گفت: بنده به همه زائران توصیه می‌کنم که در مضامین و مفاهیم ارزشمند زیارت اربعین تدبر کنند به دلیل اینکه شعارهای عاشورا و اربعین را باید از این زیارت به دست آوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه