اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج:

بازسازی نشست حیاط مدرسه خرمدشت کرج توسط اداره کل نوسازی آغاز شد/ هیچ خطری ۱۰۰۰ دانش آموز آموزشگاه حضرت خدیجه (س) را تهدید نمی کند

بازسازی نشست حیاط مدرسه خرمدشت کرج توسط اداره کل نوسازی آغاز شد/ هیچ خطری ۱۰۰۰ دانش آموز آموزشگاه حضرت خدیجه (س) را تهدید نمی کند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج گفت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز وظیفه تجهیز، ساخت، بهسازی، بازسازی و ...را بر عهده دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در واکنش به خبر فرونشست مدرسه حضرت خدیجه (س) خرمدشت کرج به خبرنگار تیتریک گفت: بخشی از آسفالت حیاط مدرسه، 5 سانتیمتر نشست کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

قاسم پوستین دوز افزود: اداره کل نوسازی البرز قسمت مذکور را علامت گذاری کرده است تا توسط پیمانکار، دلایل نشست را علت یابی کند و مشخص شود زیر این قسمت نهر وجود دارد یا یک مجرای آب باعث این اتفاق شده است.

,

وی اظهار داشت: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان البرز وظیفه تجهیز، ساخت، بهسازی، بازسازی و ...را بر عهده دارد و اداره آموزش و پرورش بهره بردار است.

,

پوستین دوز تصریح کرد: مدیر یک مدرسه مشکلاتی اعم از نشست زمین، ریزش آب از سقف، ریزش دیوار و ... را به آموزش و پرورش اطلاع رسانی می کند و پس از نامه نگاری ما، نوسازی وظیفه قانونی دارد که به مشکلات رسیدگی کند.

,

وی گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته موضوع مدرسه مذکور به ما اطلاع داده شد، ظهر پنج شنبه در قالب تیم آموزش و پرورش و نوسازی در آموزشگاه حضور پیدا کردیم.

,

پوستین دوز افزود: نوسازی اعلام کرد که محدوده نشست باید بسته شود تا دانش آموزان وارد این بخش نشوند و پس از تخریب و علت یابی، تعمیرات صورت گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه مدرسه در طول زمان بازسازی تعطیل نخواهد شد، اظهار داشت: بخشی از آبخوری در حیاط مدرسه ترک برداشته است و بازسازی آن توسط نوسازی انجام می شود.

,

پوستین دوز در خاتمه به 4 مورد نامه نگاری درباره مشکل آموزشگاه مذکور با نوسازی اشاره و تصریح کرد: مدرسه دخترانه حضرت خدیجه (س) خرمدشت کرج دو شیفت بوده و بیش از 1000 دانش آموز دارد و طی 1 الی 2 هفته بازسازی انحام می شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه