اخبار داغ

در مرحله استانی؛

قصه گویان برگزیده‌ زنجانی به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند/تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم از طرح‌های موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری است

قصه گویان برگزیده‌ زنجانی به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند/تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم از طرح‌های موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری است
پس از دو روز رقابت بین قصه گویان استان زنجان در بخش‌های مختلف، هیات داوران پس از بررسی آثار آرائ خود را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،با پایان یافتن مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، پس از قرائت آراء داوران، ۱0 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

این جشنواره با حضور 53 نفر در سه بخش زنان و مردان، دختر و پسر و پدربزرگ و مادر بزرگ‌ در محل سالن سینمای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

,

در پایان، پنج نفر از بخش زنان و مردان، سه نفر از بخش دختر و پسر و دو نفر از بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ جواز حضور در مرحله منطقه ای برای حضور در اردبیل کسب کردند.

,

در بخش مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها " زیبنده یوز باشی " از مرکز گرماب با قصه لوطی بایرام و "حسین حیدری" از مرکز طارم با قصه دو برادر در بخش دختران و پسران 14 تا 18 سال، "نازنین برجی" ازمرکز ابهر با قصه جنگلی که سبز نبود، "مائده شجاعی" از مرکز 2 با قصه وقتی هواپیما شدیم، "نگین محمدی" از مرکز قیدار با قصه گلدان خالی و در بخش زنان و مردان بالای 18 سال حائز رتبه شدند.

,

همچنین "میلاد عیوضی" از مرکز 2 با قصه علم و موفقیت، "هادی رفیعی" در بخش آزاد ازسجاس با قصه کلاغ، "مریم بابایی" از مرکز شماره یک با قصه لحاف آبی، "رسول صالحی" از مرکز مجتمع با قصه هندوانه و "سمانه زمانی" از مرکز سلطانیه با قصه افسانه روباه حیله گر حائز رتبه برگزیده و راه یافته به مرحله منطقه‌ای شدند.

,

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم،کانون های پرورش فکری یکی از بازوان توانمند آموزش و پرورش محسوب می شوند.

,

رشتچی با اشاره به تعامل سازنده کانون با آموزش و پرورش،افزود: قصه و قصه‌گویی از ابزارهای مهم تربیتی است.

,

این مسئول با تقدیر از برنامه‌ها و اقدامات کانون پرورش فکری استان،بیان داشت: توجه به طرح کانون مدرسه از برنامه های آموزش و پرورش است.

,

این مسئول برضرورت توسعه کتابخانه‌های مدارس کم برخوردار و محروم استان تاکید کرد و گفت: تجهیز کتابخانه‌های مدارس مناطق محروم و کم برخوردار از طرح‌های بسیار موفقیت‌آمیز کانون پرورش فکری در استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه