اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مازندران اعلام کرد؛

اجرای طرح پویش مردمی «مشق احسان» در مازندران

اجرای طرح پویش مردمی «مشق احسان» در مازندران
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) مازندران گفت: طرح پویش ملی مشق احسان به همت گروه های خیریه و جهادی برای تامین لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم در استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدرضا هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: پویش ملی مشق احسان با هدف تامین و توزیع بسته‌های کیف و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در سراسر کشور آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این پویش توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد برکت با همکاری گروه‌های خیریه و جهادی آغاز شده است، تصریح کرد: در این طرح ملی 100 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم و بی‌بضاعت و کمتر توسعه یافته کشور توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) مازندران با اعلام اینکه تمام اقلام خریداری شده توسط این پویش تولید داخلی است، خاطرنشان کرد: از 100 هزار بسته لوازم‌التحریر، سهم استان مازندران هزار بسته بوده که بین 20 مدرسه طرح پویش مردمی مشق احسان توزیع شد.

این مسؤول ادامه داد: این طرح به‌صورت نمادین در مدرسه شهید کوهزاد تازه‌آباد شهرستان نکا با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی اجرایی شد و این طرح همزمان در 19 مدرسه دیگر در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، سوادکوه شمالی، نور، تنکابن، کلاردشت، هزارجریب نکا، چهاردانگه ساری اجرا شد.

هادیان اظهار کرد: این بسته‌ها هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و در مناطق کم‌برخوردار استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال 11 مدرسه توسط بنیاد برکت در سال تحصیلی 96-97 در استان ساخته شده است، گفت: تا پایان امسال 11 مدرسه دیگر توسط بنیاد برکت در استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش مازندران می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه