اخبار داغ

معاون ارزی بانک ملی خرمشهر:

ارز اربعین در کشور عراق تحویل زائران می‌شود

ارز اربعین در کشور عراق تحویل زائران می‌شود
معاون ارزی بانک ملی خرمشهر گفت: مشتریانی که در «سامانه بله» ثبت‌نام می‌کنند، خود یک مکان و شهری را برای دریافت ارز انتخاب کرده‌اند، آن شهرها مکان‌هایی هستند که زائران می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در چند روز گذشته بسیاری از زائران که در راه سفر به عتبات عالیات حضور داشته‌اند، در جستجوی ارز دولتی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین برخی از زائران نیز که بر اساس اعلام شبکه‌های مختلف رسانه ملی و برخی رسانه‌ها، برای دریافت ارز دولتی اقدام کرده بودند، همچنان برای دریافت این وجوه سرگردان مانده‌اند.
,
 
,
ازدحام زائران برای دریافت ارز دولتی
,
 
,
پایانه مرزی شلمچه نیز امروز شاهد مراجعه تعداد زیادی از زائران بود که در راستای پیگیری وجوه مورد درخواست خود، سردرگم و بلاتکلیف مانده بودند.
,
 
,
ارزی که قرار بود در اختیار زائران قرار گیرد، بر مبنای تحویل 960 هزار تومان از ایشان و تحویل 100 هزار دینار عراقی بود که عمدتاً تا کنون این وجه به دست زائران نرسیده و هیچ مرجعی در مرز شلمچه در این خصوص پاسخگو نیست.
,
 
,
بر همین اساس، خبرنگار فارس مستقر در شلمچه با مراجعه به پایانه این مرز، نسبت به پیگیری وضعیت دنبال کنندگان ارز دولتی اهتمام و در گفت‌وگو با برخی زائران مشکلات آنان را بررسی کرد.
,
 
,
فقدان مراکز پاسخگویی در مرز شلمچه
,
 
,
یکی از زائران که به شعبه بانک ملی مستقر در شلمچه مراجعه کرده بود، گفت: در «سامانه بله» برای دریافت ارز ثبت نام کردم و رسید آن را نیز در دست دارم، به من گفته شد که در مرز شلمچه ارز خود را تحویل بگیرم که در این مکان هیچ واحدی برای رسیدگی به این مسئله و ارائه ارز وجود ندارد.
,
 
,
یک زائر دیگر که در پیام‌رسان بله اقدام به ثبت‌نام کرده بود، از انتخاب شلمچه برای دریافت ارز خود خبر داد و گفت: در پیام‌رسان بله که متعلق به بانک ملی است ثبت نام و نهصد و 60 هزار تومان نیز برای دریافت 100 هزار دینار پرداخت کردم که در پاسخ عنوان شد در مرز شلمچه ارز خود را دریافت کنید، الان من  از صبح به دنبال یک مرکز برای پاسخگویی هستم و با مراجعه به بانک ملی هم کارکنان این بانک از چنین موضوعی اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.
,
 
,
نیاز زائران به ارز برای ورود به خاک عراق
,
 
,
این زائر که سجاد نام داشت، افزود: در حال حاضر هم به ما می‌گویند باید به واحد ارائه ارز در خاک عراق مراجعه کنید، در حالی که ما ارزی برای ورود به خاک عراق در اختیار نداریم.
,
 
,
در همین حین، معاون ارزی بانک ملی خرمشهر در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس گفت: مشتریانی که در «سامانه بله» ثبت‌نام می‌کنند، خود یک مکان و شهری را برای دریافت ارز انتخاب کرده‌اند، آن شهرها مکان‌هایی هستند که زائران می‌توانند ارز خود را دریافت کنند.
,
 
,
علیپور تاکید کرد: در حال حاضر نیز با مدیران بانک ملی جلسه‌ای داشتیم که در آن نشست عنوان شد که مشتریان در شهرهایی که ثبت نام کردند ارز خود را تحویل بگیرند که این شهرها شامل نجف، کربلا، کاظمین و یا شلمچه عراق هستند، تمام این ارزها در کشور عراق تحویل زائران داده می‌شود و در خاک ایران هیچگونه دیناری قابل ارائه نیست.
,
 
,
تحویل ارز به زائران در خاک عراق
,
 
,
به گزارش خبرگزاری فارس، برخی از زائران به تصور اینکه ارز مورد نظر خود را در خاک ایران و در مرز شلمچه تحویل می‌گیرند، اقدام به ثبت نام برای دیافت ارز کرده‌اند که اکنون بدون دریافت هیچ گونه ارزی، باید از مرز عبور کنند که این موضوع آنان را با مشکل مواجه کرده است.
,
 
,
همچنین عدم وجود پایگاهی برای پاسخگویی به متقاضیان دریافت ارز در مرز شلمچه دچار سرگردانی زائران شده که امید است مسئولان فوراً برای حل این معضل وارد عمل شوند.
,
 
,
در هر صورت، مشخصاً و بر اساس صحبت‌های انجام شده از سوی مسؤولان بانک ملی، ظاهراً زائران اربعین حسینی برای دریافت ارز خود نباید به پایانه شلمچه در خاک ایران مراجعه کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه