اخبار داغ

سلیمی: روحانی می‌خواهد دِینش را به شریعتمداری ادا کند

سلیمی: روحانی می‌خواهد دِینش را به شریعتمداری ادا کند
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: رئیس‌جمهور به هر قیمتی می‌خواهد دین خود به شریعتمداری را که رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بود، ادا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با انتقاد از معرفی محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: معرفی شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور هیچ اراده‌ای برای ترمیم کابینه ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تاکید بر اینکه جابجایی در دولت مشکلی را حل نمی‌کند، اظهار داشت: اگر تخصص شریعتمداری در وزارت صنعت، معدن و تجارت است، چرا از این سمت استعفا داد و اگر رئیس‌جمهور معتقد به مدیریت وی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، پس چرا از ابتدا شریعتمداری را برای این وزارتخانه معرفی نکرد؟!
,
 
,
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس متذکر شد: شریعتمداری، مقصر اصلی ثبت سفارش غیرقانونی خودرو‌های وارداتی است و با این ناکارآمدی قطعا نمی‌تواند وزارتخانه مهم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به نقطه مطلوب برساند.
,
 
,
سلیمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور باید صدای ملت و مجلس را بشنود، تصریح کرد: در افکار عمومی و به تبع آن مجلس ذهنیتی شکل گرفته، مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور به هر قیمتی می‌خواهد دین خود را به شریعتمداری که رئیس ستاد انتخاباتی‌اش بوده، ادا کند.
,
 
,
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور به دنبال آن است که حتما جایگاهی در دولت به شریعتمداری بدهد، گفت: با وجود این، فضای مجلس نسبت به شریعتمداری اصلا خوب نیست.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه