اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی اعلام کرد؛

خدمات‌رسانی اصناف استان مرکزی به زائران اربعین

خدمات‌رسانی اصناف استان مرکزی به زائران اربعین
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی از خدمات‌رسانی اصناف استان مرکزی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ هرساله سیل عظیم جمعیت از ایران راهی عراق می‌شوند تا در مراسم اربعین حسینی حضورداشته باشند. دراین‌بین موکب‌های فراوانی به زائرین اربعین حسینی خدمات ارائه می‌دهند که اصناف هم دراین‌بین و در کنار موکب‌ها حضور پررنگی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ به فعالیت‌های گسترده اصناف به‌منظور پذیرایی از زائرین اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: اصناف در کنار موکب‌ها به زائرین این حرکت عظیم خدمات ارائه می‌دهند.

, دیار آفتاب,

زند اظهار کرد: در ایام اربعین صنوف مختلف ازجمله خیاط، نقاش، صافکار، باتری‌ساز، پیرایشگر و ... در موکب‌هایی در ورودی و خروجی شهر اراک حضور فعال دارند.

,

وی در خصوص نحوه خدمت‌رسانی اصناف به زائرین اربعین ادامه داد: این خدمات به‌صورت داوطلبانه و رایگان به زائرین اباعبدالله حسین (ع) ارائه می‌شود و در کنار ارائه خدمات، بسته‌هایی نیز به زائرین اهدا می‌شود.

,

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی افزود: اصناف استان مرکزی از دو هفته مانده به اربعین حسینی تا بعد از ایام اربعین در کنار موکب‌های دیگر به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

,

در استان مرکزی ۱۲ اتاق اصناف، ۱۸۷ اتحادیه صنفی، ۵۲ هزار واحد صنفی با اشتغال ۵۵ هزارنفری فعال هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه