اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت لرستان:

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار لرستانی در سامانه سماح

ثبت نام بیش از ۲۱ هزار لرستانی در سامانه سماح
مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: پیش بینی می شود که برای ۳۰ هزار نفر ویزا صادر شود که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش ثبتنام داشته ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خسروی صبح امروز در گفت وگو با سفیرافلاک با اشاره به ثبت نام  21هزار و 500 نفر از زائرین کربلا در سامانه سماح اظهارداشت: ویزاها طی 48ساعت صادر می گردد و تاکنون بیش از 80 درصد ویزاها تحویل زائرین داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

 

,

وی با بیان این که تا روز چهارم آبان تمامی دفاتردر دو نوبت صبح و عصر آماده خدمت رسانی به عموم زائران هستند، گفت: هیچ گونه وجه نقدی از زائرین گرفته نمی شود و تنها از طریق رمز دوم کارت مبلغ 224هزار و 800 تومان شامل هزینه بیمه، خدمات پزشکی و ارز ویزا در داخل این مبلغ مستتر شده است.

,

 

,

به گفته خسروی هیچ هزینه دیگری لازم به پرداخت نیست، زائرین در صورت تخلف می توانند از طریق تلفن حج و زیارت پیگیر قضیه شوند.

,

 

,

مدیرکل حج و زیارت لرستان با اشاره به صدور 23هزار ویزا سال گذشته، بیان کرد: با توجه به اینکه یک هفته تا اربعین حسینی باقی مانده پیش بینی می شود که برای 30 هزار نفر ویزا صادر شود که نسبت به سال گذشته  30 درصد افزایش ثبتنام داشته ایم.

,

 

,

به گفته خسروی امکانی فراهم آمده که زائرین بتوانند با مراجعه به بانک مرکزی و از طریق اپلیکیشن بله درخواست تبدیل ریال به دینار کنند و در نقاط مرزی مهران، شلمچه و چزابه و چندین نقطه در زیارتی مانند کربلا، نجف و کاظمین دینارشان را در قبال ریالی که پرداخت کردند تحویل بگیرند.

,

 

,

وی با تأکید بر این که زائرین از حمل وسایل غیرضروری به شدت اجتناب کنند، گفت: زائران عزیز حتی المکان بار خود را سبک کنند و همچنین برای مقابله با وضعیت بد جوی تدابیر لازم را را داشته باشند و اینکه از سفر خود را به روزهای آخر موکول نکند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه