اخبار داغ

به بهانه صدور حکم حسن عباسی؛

حکم صادره بهانه است؛ اصل تفکر نشانه است

حکم صادره بهانه است؛ اصل تفکر نشانه است
عضو هیئت علمی اندیشکده یقین در رابطه با حکم صادره برای استاد عباسی، ضمن تاکید بر اینکه مسئله اصلی خود حکم نیست گفت: نباید اجازه داد که سایه این حکم بر روی اصل مسئله بیفتد و باید مطالبات مطرح شده توسط استاد عباسی مورد پیگیری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ یکی از اخبار پربازدید و پرهیاهوی این روزهای فضای سیاسی کشور که بسیاری از رسانه ها را به خود مشغول کرد اعلام حکم حسن عباسی به ۷ ماه حبس بود، حکمی که به دلیل شکایت وزیر سابق راه و شهر سازی و رییس جمهور با عنوان نشر اکاذیب و توهین به مقامات، صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

در همین راستا رسانه ها و کارشناسان مختلف با موضع گیری هایی در چارچوب منافع حزبی یا خارج از این چارچوب به بررسی این مطلب پرداختند و عده ای شکایت رییس جمهور از یک منتقد را حرکتی نسنجیده دانستند و این مسئله را مغایر با شعار های مطرح شده توسط شخص رییس جمهور عنوان کردند و از طرفی نزدیکان و مشاوران رییس جمهور این مسئله را لازم دانستند و مسائل مطرح شده را نشر اکاذیب و توهین به مقامات مطرح کردند.

,

نکته مهم این جاست که امروز فقط حکم حسن عباسی است که محور همه مجالس سیاسی و رسانه ای شده است نه اینکه بخواهیم بگوییم شکایت رییس جمهور از یک منتقد قابل بحث نیست اما این مهم که انتقاد عباسی از چه بوده و مطالبات او با چه محوری صورت گرفته است قابل تامل بوده و می تواند به عنوان محور اصلی مطالبات رسانه ها قرار گیرد، نکته ای که خود عباسی در دیدار با اعضای شورای مرکزی جنبش عدالتخواه نیز به آن اشاره کرد و گفت:« از دانشجویان نیز می خواهم محتوای پرونده ها پیگیری شود نه حکم شخص بنده.»

, .,

با توجه به حکم صادره طبق گفته عباسی نشر اکاذیب در هیچ یک از پرونده ها اثبات نشده و حکم صادره به بهانه توهین به مقامات صورت گرفته است.

,

اما سوال این جاست که نشر اکاذیب مطرح شده توسط اهالی دولت کدام است و چرا پاسخی قانع کننده برای انتقادات و مطالب مطرح شده توسط عباسی به رسانه ها و  دادگاه ارائه نشده است تا هم رسانه به نشر آن بپردازند و هم دادگاه با استفاده از آن عباسی را به نشر اکاذیب محکوم کند.

,

عضو هیئت علمی اندیشکده یقین:

, عضو هیئت علمی اندیشکده یقین:,

حکم صادره بهانه است؛ اصل تفکر نشانه است

, حکم صادره بهانه است؛ اصل تفکر نشانه است, حکم صادره بهانه است؛ اصل تفکر نشانه است,

حسام الدین حائری زاده عضو هیئت علمی اندیشکده یقین در رابطه با حکم صادره در گفتگو با دیار آفتاب ضمن تاکید بر اینکه مسئله اصلی خود حکم نیست اظهار کرد: نباید اجازه داد که سایه این حکم بر روی اصل مسئله بیفتد و باید مطالبات مطرح شده توسط استاد عباسی مورد پیگیری قرار گیرد.

, دیار آفتاب,

حائری زاده عنوان کرد: اختلاف ایدئولوژیک و استراتژیک رئیس‌جمهوری بر سر توحید مسئله ای بود که توسط استاد عباسی مطرح شد و ایشان گفتند که تکلیف را روشن کنید ولی آقایان رفتند و شکایت کردند.

,

وی با اشاره به اینکه به فرض که توهین صورت گرفته است ولی اصل ماجرا نباید گم شود ادامه داد: دفاع تمام قد آقای آخوندی از لیبرالیسم و استعفای ایشان برای لیبرالیسم باید مورد بررسی قرار گیرد و نباید این مسئله مهم را ندید بگیریم.

,

 حائری زاده مسئله انتخاب وزیر اطلاعات را طبق گفته خود وزیر مغایر با شایسته سالاری دانست و تصریح کرد: آقایان می گویند توهین کردید و دوستان قضات هم حکم می دهند، لذا باید توجه کرد که مسئله حکم استاد نیست مسئله تبیین مسائل اصلی است که نباید به حاشیه برود. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه