اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک خبر داد:

فعالیت بیش از۱۵۰۰ دستگاه تاکسی‌ها فرسوده در اراک/توقف یکساله نوسازی تاکسی‌های فرسوده

فعالیت بیش از۱۵۰۰ دستگاه تاکسی‌ها فرسوده در اراک/توقف یکساله نوسازی تاکسی‌های فرسوده
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک با اشاره به اینکه از آذرماه سال گذشته تبدیل تاکسی‌های فرسوده متوقف‌شده است، گفت: همچنین دستور کاری هم در خصوص جایگزینی تاکسی‌های فرسوده از سوی دولت ابلاغ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار آفتاب؛ رضا علینقی پور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک در گفتگو با دیارآفتاب درخصوص آخرین وضعیت تاکسی‌های اراک گفت: در حال حاضر در شهر اراک ۴۷ خط تاکسی فعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

علینقی پور اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی در شهر اراک فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰ دستگاه از تاکسی فرسوده هستند.

,

توقف یکساله نوسازی تاکسی‌های فرسوده

, توقف یکساله نوسازی تاکسی‌های فرسوده , توقف یکساله نوسازی تاکسی‌های فرسوده ,

وی با اشاره به اینکه از آذرماه سال گذشته طرح تبدیل تاکسی‌های فرسوده متوقف‌شده است ادامه داد: همچنین دستور کاری هم در خصوص جایگزینی تاکسی‌های فرسوده از سوی دولت ابلاغ نشده است.

,

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اراک با اشاره به اینکه تسهیلات خرید خودرو برای ناوگان تاکسیرانی روند خاصی را به دنبال دارد اظهار کرد: روند تبدیل تاکسی‌ها و قراردادهای تأمین خودرو توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با شرکت‌های خودروساز بسته می‌شود. سپس به هر شهر سهمیه مشخصی تعلق می‌گیرد.

,

وی اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی در روند جایگزینی خودروهای فرسوده هیچ دخل و تصرفی ندارند و تمامی مراحل از سوی دولت انجام می شود.

,

علینقی پور به موضوع بیمه رانندگان تاکسی هم اشاره‌ای کرد و ادامه داد: بیمه رانندگان از سوی دولت اعلام می‌شود، البته در چند سال گذشته سازمان  تاکسیرانی رانندگان را به ستاد حمل‌ونقل و سوخت و سپس به بیمه تأمین اجتماعی معرفی می کرد، متأسفانه حدود  ۴ سال است که بیمه رانندگان انجام  نمی‌شود.

,

نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال ثابت است

, نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال ثابت است, نرخ کرایه تاکسی تا پایان سال ثابت است,

علینقی پور در خصوص نرخ تاکسی هم بیان کرد: نرخ کرایه تاکسی‌ها سالانه و بر اساس مصوبه شورای اسلامی مشخص می‌شود و امکان افزایش یا کاهش آن وجود ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه نرخ تاکسی شهریور سال ۹۷ مصوب شده است و تا پایان سال امکان تغییر آن وجود ندارد خاطرنشان کرد: روند نبودن نرخ کرایه تاکسی از دغدغه‌های سازمان است که در این خصوص برنامه های را در دست بررسی داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه