اخبار داغ

نماینده مینودشت در مجلس:

با حضور رحمانی، مشکلات وزارت صمت آرام آرام حل خواهد شد

با حضور رحمانی، مشکلات وزارت صمت آرام آرام حل خواهد شد
نماینده مینودشت در مجلس گفت: انتخاب آقای رحمانی توسط رییس جمهور برای تصدی وزارت صمت را بسیار انتخاب منطقی می‌دانم زیرا ایشان تجربه خوبی در سه بخش صنعت، معدن و تجارت وزاتخانه دارند و در حال حاضر تجربه، حرف اول را می‌زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام کوسه‌غراوی، نماینده مینودشت در مجلس دهم در خصوص رضا رحمانی، وزیر پیشنهادی صمت از سوی رییس جمهور، گفت: انتخاب آقای رحمانی توسط رییس جمهور برای تصدی وزارت صمت را بسیار انتخاب منطقی می‌دانم زیرا ایشان تجربه خوبی در سه بخش صنعت، معدن و تجارت وزاتخانه دارند و در حال حاضر تجربه، حرف اول را می‌زند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,

وی افزود: سه دوره نمایندگی مجلس و یک دوره ریاست بر کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تجربه‌ای ذیقیمت برای ایشان است که می‌تواند راه تعامل و همکاری این وزارت را با مجلس بیش از هر زمان دیگر کند. با آشنایی که من از آقای رحمانی دارم باید بگویم که ایشان درک بالایی از حوزه صنعت و معدن دارند.

,
 
,
واقعاً جای بسی خوشحالی است که فردی متخصص در حوزه کاری خود به مجلس معرفی شده و ان شاا... با حضور آقای رحمانی و با تلاش همه همکارانشان و کمک مجلس شاهد آن باشیم که مشکلاتی که در وزارت صمت وجود دارد آرام آرام حل و فصل شود. 
,
 
,
نماینده مینودشت در پایان خاطرنشان کرد: امروز نمایندگان مردم در خانه ملت خواسته‌هایی از وزیر آینده صمت دارند زیرا بهبود اوضاع تولید و اشتغال در جای جای ایران نیاز به اراده، همت و سخت‌کوشی بیشتری دارد که من این ویژگی‌ها را در شخص آقای رحمانی می‌بینم. مقام معظم رهبری سال 97 را سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند و حال بیش از نیمی از سال گذشته و انتظار می‌رود اگر ان شاا... آقای رحمانی از مجلس رای اعتماد گرفت توجه  بیشتری به تحقق این شعار داشته باشد. البته حضور ایشان در این روزها در مجلس و بین همکاران و ارائه برنامه‌ها برای وزارت صمت در میزان رای نهایی آقای رحمانی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه