اخبار داغ

خدمت رسانی تیم پزشکی زنجان در شهر سامرا

خدمت رسانی تیم پزشکی زنجان در شهر سامرا
مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان با اشاره به ارائه خدمات درمانی در شهر سامرا گفت: تیم پزشکی 30 نفره از استان زنجان برای زایران حسینی در سامرا خدمات درمانی ارایه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل موج رسا; .نقی خلفی در جمع خبرنگاران با اشاره به ارائه خدمات توسط تیم پزشکی برای زائران اربعین حسینی در شهر سامرا اظهار کرد: یک تیم پزشکی برای ارایه خدمات پزشکی و درمانی تحت نظر اداره کل اوقاف استان زنجان در شهر سامرا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این تیم 30 نفره پزشکی در شهر سامرا به مدت 13 روز به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد افزود: هشت نفر از اعضای این تیم پزشکان عمومی، متخصص عفونی و پزشکان تب سنتی هستند.

,

مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان تصریح کرد: تعدادی از افراد نیز به عنوان پزشکیار در این گروه خدمات رسانی خواهند کرد.

,

وی با اشاره به اینکه در این تیم از کادر مجرب دانشگاه علوم پزشکی هم به عنوان پرستار و تکنسین اتاق عمل و بهداشت و محیط حضور دارند گفت: این تیم به صورت 24 ساعته در سامرا خدمات درمانی ارائه خواهد داد.

,

خلفی بیان کرد: سومین سال است که این تیم پزشکی از استان زنجان به زایران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند.

,

وی ابراز کرد: در دو سال گذشته توسط این تیم در شهرهای نجف، کربلا و کوفه به زایران خدمات رسانی شد و امسال نیز این خدمات در شهر سامرا برای زائران ارائه می شود.

,

مسئول کمیته بهداشت و درمان تیم پزشکی موکب زنجان عنوان کرد: امسال خدمات پزشکی به صورت ویژه برای زائران اربعین در شهر سامرا ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه