اخبار داغ

انرژی‌مان به اندازه‌ای نبود که در خانه پیروز شویم

نوری: باید ملوان را از بحران خارج کنیم

نوری: باید ملوان را از بحران خارج کنیم
کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: وقتی تیم خوب نتیجه نمی‌گیرد یعنی اینکه بحران داریم و باید از این بحران خارج شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پژمان نوری که به عنوان بازیکن و مربی امروز روی نیمکت ملوان حضور داشت بعد از مساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی در نشست خبری گفت: در نیمه اول، بازی جان‌داری را شاهد نبودیم، در نیمه دوم بازی بهتر شد اما خیلی کار داریم، از اینکه بازیکنان ملوان تمام توانشان را گذاشتند شکی نیست ولی انرژی‌مان به قدری نبود که در زمین خودمان برنده شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به روزهای آینده امید داریم، ما نتوانسته‌ایم هنوز کاری کنیم، روز قبل فقط یک جلسه تمرین داشتیم که در حد ۲۰ دقیقه بود، بعد از آن هم بازیکنان ما در هفته گذشته تمرین مناسبی برای این بازی نداشتند. با توجه به این مشکلاتی که داشتیم خوب بازی کردیم اما به پیروزی نرسیدیم.

,

نوری در مورد اینکه بسیاری از هواداران امیدوارند با بازگشت شما و مازیار زارع ملوان به روزهای اوجش برگردد، اظهارداشت: این تیم خیلی کار دارد، باید زحمت بکشیم تا تیم به شرایط خوب گذشته‌اش برگردد. مهمترین چیز مسئله روانی است، در ۲۴ ساعت گذشته سعی داشتیم از نظر روحی و روانی شرایط تیم را تغییر بدهیم، وقتی تیم چند باخت می‌آورد یا خوب نتیجه نمی‌گیرد یعنی اینکه بحرانی هست، مهم است که از این بحران خارج شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه