اخبار داغ

با حضور جمعی از محققان و پژوهشگران انجام گرفت؛

رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل

رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در اردبیل
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: مناظره و گفتگو از جمله سبک های مورد نیاز جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی  عصر امروز با حضور حضرت آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، علی نواداد معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و شخصیت های فرهنگی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی گفت: مناظره و گفتگو از جمله سبک های مورد نیاز جامعه است.

,
وی با بیان اینکه مناظره و گفتگو می تواند پاسخگوی نیازهای جهان اسلام باشد، گفت: مناظره و گفت‌وگو، می‌تواند ابعاد مختلف حق را آشکار کند.
,

رئیس شورای فرهنگ عمومی استاناردبیل ضرورت مشارکت و همراهی مراکز علمی، حوزوی و دانشگاهی را در برگزاری این همایش متذکر شد و گفت: گفتگو و مناظره، ابزاری مناسب برای پاسخگویی به شبهات است.

,

حضور محققان شش کشور در چهارمین همایش گفتگو و مناظرات رضوی

, حضور محققان شش کشور در چهارمین همایش گفتگو و مناظرات رضوی, حضور محققان شش کشور در چهارمین همایش گفتگو و مناظرات رضوی, محققان شش کشور در چهارمین همایش گفتگو و مناظرات رضوی,

سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این کار با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و ترویج فرهنگ گفتگو و مناظره با الهام از مناظرات حضرت امام رضا(ع) برگزار می شود، گفت: در دوره چهارم همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی، محققان شش کشور حضور خواهند داشت.

,

وی با بیان اینکه چهارمین دوره همایش بین المللی گفتگو و مناظرات رضوی در بخشهای مقالات پژوهشی، کتاب و پایان نامه و بخش ویژه در آذرماه سال جاری و همزمان با هفته وحدت برگزار می شود، از انتشار کتاب مجموعه مقالات برگزیده خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه