اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:

رشد 2 برابری ورزش‌های همگانی در اردبیل

رشد 2 برابری ورزش‌های همگانی در اردبیل
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه رشد ورزش‌های همگانی در استان به دوبرابر افزایش یافته است، گفت: نیمه نخست امسال بیش از ۴۰۰۰ برنامه ورزش همگانی در اردبیل اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از سبلان‌ما، جلسه شورای عالی ورزش استان ردبیل عصر امروز با حضور مسئولان استانی و ورزشی برگزار شد و هر کدام از این مسئولان به نقطه‌نظراتی در ارتباط با توسعه ورزشی با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استانی اشاره کردند و اهمیت به ورزش یک راهکار اساسی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

بهرام آقاخانی در این مراسم اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال بیش از چهار هزار برنامه ورزش همگانی در استان اجرا شده که مهم‌ترین محور در اجرای این برنامه‌ها کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است چرا که ورزش نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و این مسئله نباید مورد غفلت قرار گیرد.

,

وی با اشاره به این که رشد ورزش‌های همگانی در استان به دوبرابر افزایش یافته است، گفت: این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است که توانسته‌ایم به این آمار در استان دست یابیم و فرهنگ‌سازی مناسبی در این زمینه داشته باشیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود.

,

آقاخانی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های ورزشی و برنامه‌های مختلف در استان با تعامل شهرداری مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم هر چه سریع‌تر در اجرای این برنامه‌ها به نتایج مطلوبی دست یابیم و مشکلات موجود در این زمینه را در کم‌ترین زمان ممکن برطرف کنیم تا قابلیت‌های ورزشی استان رشد و شکوفایی یابد.

,

مسیرهای خاص پیاده‌روی در اردبیل طراحی می‌شود

, مسیرهای خاص پیاده‌روی در اردبیل طراحی می‌شود, مسیرهای خاص پیاده‌روی در اردبیل طراحی می‌شود,

شهردار اردبیل نیز در این جلسه گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در استان یک اولویت اساسی برای ما بوده که در این زمینه به دنبال توسعه ورزش همگانی با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای پیاده‌روی است که در سطح شهر راه‌اندازی شده است و به دنبال ارتقای سلامت عمومی در این زمینه هستیم.

,

حمید لطف‌اللهیان تصریح کرد: باید ارتقای برنامه‌های ورزشی را در تمامی پروژه‌ها در نظر بگیریم چرا که هر کاری که انجام می‌شود و هر طرحی که اجرا می‌شود نیازمند به همراه داشتن برنامه‌های ورزشی است تا نشاط و پویایی در جامعه نهادینه شود و بتوانیم سلامت عمومی شهروندان را در منطقه ایجاد کنیم.

,

وی اظهار کرد: افزایش همکاری بین دستگاه‌های اجرایی برای به نتیجه رساندن فعالیت‌های ورزشی از دیگر وظایف فرهنگی و اجتماعی شهرداری است که به هیچ وجه نباید مورد غفلت قرار گیرد چرا که اهمیت به اجرای این برنامه‌ها به عنوان یک اصل اساسی و لازم باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم خروجی‌های مد نظر را به دست آوریم.

,

شهردار اردبیل بیان کرد: اهمیت به توسعه پروژه‌های حمل و نقل شهری و ایجاد طولانی‌ترین رینگ پیاده‌روی از برنامه‌هایی بوده که شهرداری اردبیل در این زمینه اهتمام جدی داشته تا بتواند با رفع مشکلات شهری ارتقای ورزش‌های همگانی و نهادینه کردن آن را نیز شاهد باشد و به این مسئله با جدیت ویژه بها دهد.

,

21 درصد اردبیلی‌ها در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند

, 21 درصد اردبیلی‌ها در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند, 21 درصد اردبیلی‌ها در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز در این جلسه گفت: علی‌رغم برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای توسعه ورزشهای همگانی هم‌اکنون 21 درصد هم‌استانی‌ها در ورزش‌های همگانی مشارکت دارند که به عنوان دو مطالبه مهم در امر توسعه جامعه ورزش کشور بایدبه ورزش‌های همگانی و ورزشی اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

,

علی نواداد افزود: نشاط اجتماعی جامعه یک دستاورد مهم در جامعه ورزشی استان محسوب می‌شود که با اهمیت به توسعه ورزش‌های قهرمانی و همگانی می‌توان به آن دست یافت و باید تلاش و جدیت در حال حاضر به این شکل باشد تا بتوانیم آمار مشارکت‌های ورزش همگانی را در استان به 50 درصد برسانیم.

,

وی اظهار کرد: ارتقای سلامتی جامعه یکی از آثار توسعه و رواج ورزش های همگانی در جامعه است که همه دستگاه‌ها در تحقق این مهم تکلیف دارند و باید به وظایف خود در این حیطه عمل کنند تا بتوانیم ورزش‌های همگانی رادر استان به جایگاه شایسته و قابل قبول برسانیم که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه