اخبار داغ

جوابیه شهرداری بانه به خبر مسدود شدن مجدد حسابهای این نهاد + مستندات

جوابیه شهرداری بانه به خبر مسدود شدن مجدد حسابهای این نهاد + مستندات
معاونت اداری مالی شهرداری بانه تصریح کرد: مسدود شدن مجدد تمام حسابهای شهرداری واقعیت ندارد و در حال حاضر فقط یک حساب مسدود است و در این حساب مبلغ زیادی وجود ندارد و دو روز پیش حقوق مرداد ماه کارکنان شهرداری پرداخت شد و و این یعنی بابت مسائل بانکی و حسابها هیچ مشکلی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید فخر الدین حسینی معاونت اداری مالی شهرداری  بانه  در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، شایعات مربوط به شهرداری بانه را رد کرد و تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری از لحاظ حقوقی  با سه مشکل  روبروست که با ارائه مستندات لازم قصد دارم که اطلاع رسانی واضح و شفافی به شهروندان عزیز بانه ای داده شود تا برای همیشه این شایعه و هجمه ای که بر علیه شهرداری است، برای همیشه پایان یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود : مشکل حقوق اول مربوط به دوره شهردار پیشین (بابک رستم پور) و درارتباط با زمینی به  نام خانم لیلا انوری ضیائی است که در مورد تملک زمین توسط شهرداری این نهاد مقصر شناخته شد و  مبلغی به عنوان خسارت باید به این مالک پرداخت میشد در بازه زمانی تا 18 ماه که متاسفانه به علت دیرکرد در پرداخت و شکایت مالک حساب مسدود شد و کمسیون معاملات در راستای توافقات شفاهی با خانم انوری ضیائی حسابهای این نهاد رفع مسدود و به حالت عادی خود بازگشت .

,

 

,

حسینی در ادامه گفت : مشکل حقوقی دوم شهرداری شکایت به یک کارگر(سوران قادریان) شهرداری بانه که در دوره قبل (بابک رستم پور) دچار حادثه شده بر می گردد. ظاهرا در دوره قبلی بیمه این فرد کامل پرداخت نشده (تنها کارگران ثابت"146نفر" بیمه شده و با توجه به بودجه عمرانی شهرداری در فصل کاری تعداد "242نفر" به آنها اضافه شده اند که طبق لیست اداره تامین اجتماعی در زمان حادثه جمعا 388 نفر بوده اند و بیمه آنها به صورت کامل پرداخت نشده است)و تامین اجتماعی بر اساس حق بیمه بخش کوچکی از دیه را پرداخت کرده و ما بقی آن با حکم دادگاه از شهرداری بانه دریافت شده است و این مشکل حقوقی هم  به سرانجام رسید .

,

 

,

حسینی ابراز کرد : مشکل حقوقی سوم بحث شکایت اوقاف بود که به محکومیت شهرداری منجر گردیده بود و مبلغ چهار میلیارد تومان را باید به اوقاف می پرداختیم که با توافقات صورت گرفته فعلا یک میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت شده و این مشکل هم انشالله به سرانجام خواهد رسید.

,

 

,

معاونت اداری مالی شهرداری خاطر نشان کرد : به هیچ وجه قصد تخریب یا تمجید از احدی را نداشته و نداریم تنها برای روشن شدن موضوع در افکار عمومی و پایان دادن به شایعات حول این مساله مطالب و مستندات فوق را ارائه دادیم .

,

 

,

وی در پاسخ به سوال، پرداخت نشدن حقوق 7 ماهه پاکبان ها و دیگر کارکنان گفت: کاملا خبری خلاف واقع در فضای مجازی پخش شده و آن را تکذیب می کنیم ما فقط در حال حاضر با احتساب این ماه فقط دو ماه معوقه حقوق داریم یعنی حقوق مرداد ماه دو روز پیش پرداخت شده فقط حقوق شهریور و مهر ماه که تمام شد معوق مانده که به حول و قوه الهی و با تامین بودجه شهرداری درصدد پرداخت آنها هستیم.

,

 

,

حسینی تاکید کرد: شهرداری بودجه آنچنانی از دولت دریافت نمی کند مگر در بعضی پروژه های عمرانی و بیشتر فعالیت های عمرانی شهرداری بر اساس عوارض و دیگر درآمد های این نهاد است و طی یکی دو سال گذشته به دلیل کاهش محسوس ساخت و ساز وافت قدرت مالی مردم این منبع درآمد هم با مشکلات خاص خود روبرو شده و این مساله در خود در عملکرد شهرداری تاثیر چندانی نداشته و این نهاد با جدیت پیگیر پروژه های عمرانی خود است.

,

 

,

مستندات زیر بیانگر شکایت و رای دادگاه و محکومیت شهرداری در دوره قبل (بابک رستم پور) و    تلاش شهرداری برای حل کردن هرچه سریعتر این مشکل طی مکاتبات با بیمه و پرداخت دیه فرد شاکی در صورت لزوم و نیاز به مستندات بیشتر شماره پرونده های شاکیان را هم در عکس های زیر آوردیم.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه