اخبار داغ

تساوری نود ارومیه و شهرداری ماهشهر

تساوری نود ارومیه و شهرداری ماهشهر
نود ارومیه با نتیجه یک بر یک مقابل شهرداری ماهشهر متوقف شد و امتیاز بازی بین تیم‌ها تقسیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بازی نود ارومیه و شهرداری ماهشهر عصر روز دو شنبه در حالی شروع شد که مهدی خسروی سنگربانی تیم میزبان را بر عهده داشت و حسام مقصودی، امیرحسین نادم، علی سلیمانی، اصغر نصیری، محمد زینالی، داود شاهواروقی، فرشاد اسدی، عرفان پورافراز، محمد عبادزاده، فرزاد محمدی به عنوان بازیکنان اصلی نقش آفرینی می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

پرهام تریوه، یاسین فلاح، شهروز قاضی، میلاد سوری، حسین قهارپور، اکبر صفرزاده و بهنام رسولی نیا به عنوان ذخیره‌های تیم بودند و آرمین مصطفوی و آرمان سوداگر به عنوان بازیکنان امید تیم بودند.

,

بازی تا نیم ساعت نخست دست تیم حریف بود و موقعیت‌های خوبی خلق کردند ولی هیچ یک به گل منجر نشد.

,

بازیکنان تیم میزبان هم هر از گاهی تک موقعیت‌هایی به دست می‌آورد که بازیکنان نمی‌توانستند استفاده‌ای از آن بکنند.

,

پس از حملات بسیاری بالاخره تیم ماهشهری توانست ضربه آزادی پشت محوطه جریمه نود به دست آورد و همین موقعیت به ثمر نشست و سبب برتری یک بر هیچ تیم ماهشهری شد.

,

بازی پس از گل برتری تیم ماهشهری به تعادل رسید و این بار تیم نود بود که حریف را مجبور کرده بود در لاک دفاعی فرو برود و حملات پشت سر هم بر روی دروازه حریف تدارک می‌دید.

,

اشتباهات داوری از نظر تماشاگران و کادر فنی هر دو تیم موضوع دیگری بود که اعتراض‌های پشت سر هم را در پی داشت و ضعف داوری سبب خروج کنترل بازی از دست داوری شده بود.

,

دقایق پایانی نیمه نخست بازی بود که بازیکن نود با دروازه بان ماهشهر تک به تک شد ولی تکل صحیح بازیکن نود با تمارض دروازه بان و تصمیم اشتباه داوری همراه شد که بهاری مدیر تیم نود را هم به کنار زمین کشاند.

,

بازی در نیمه نخست بیشتر کشمکش بین کادر فنی دو تیم بود تا بازی فوتبال! و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به نفع مهمان تمام شد.

,

بازی امروز تفاوت دیگری با بازی قبلی نود داشت و آن هم نبود هیچ یک از سیاسیون بود!

,

پس از گذشت ۲ دقیقه از شروع نیمه دوم بازی فرزاد محمدی گل تساوی بازی را به ثمر رساند و پس از این گل تیم مهمان حملاتی را در دستور کار داشت که به نتیجه منجر نشد.

,

پس از گل تیم نود بازی در میانه میدان جریان داشت و تیم‌ها تمایلی به حمله بر روی دروازه یکدیگر را نداشتند.

,

علی‌رغم تعویض‌هایی که هر دو مربی در دستور کار قرار دادند بازی تا ۱۰ دقیقه پایانی پایاپای پیش می‌رفت و سرمربی ماهشهر همانند نیمه اول به بازی بازیکنان خود و قضاوت داوری اعتراض داشت.

,

بازی در نیمه دوم چهار دقیقه وقت تلف شده داشت و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه