اخبار داغ

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا به مجلس/ رئیس‌جمهور به دنبال دادن پست به رئیس ستادش است

ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا به مجلس/ رئیس‌جمهور به دنبال دادن پست به رئیس ستادش است
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا گفت: به نظر می‌رسد برخی از این افراد رأی آوریشان با اما اگر مواجه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ بعد از استیضاح و استعفای چهار تن از اعضای کابینه دولت، روز یک‌شنبه رئیس‌جمهور طی نامه‌ای محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهاد دژ پسند برای وزارت امور اقتصاد و دارایی، رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی وزرای پیشنهادی خود را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

بعد از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس موضع‌گیری‌های متفاوتی از سوی رسانه‌ها و سیاسیون اتخاذ شد، یکی از پرحاشیه نرین اسامی روز گذشته محمد شریعتمداری بود که تنها بعد از گذر یک روز از قبول استعفایش توسط رئیس‌جمهور از وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای وزارت کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

,

با توجه به تلاش برخی از نمایندگان مجلس برای بررسی طرح استیضاح شریعتمداری از وزارت صمت قبل از استعفا و کارنامه ضعیف عملکردی وی در این وزارتخانه این انتخاب از سوی رئیس‌جمهور بسیاری را به تعجب وا‌داشت.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

, نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:,

ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا به مجلس

, ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا به مجلس, ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا به مجلس,

در همین رابطه حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تأکید بر نگاه متفاوت مجلس بر افراد معرفی‌شده گفت: به نظر تعدادی از این آقایان رأی خوبی می‌آورند.

, دیار آفتاب,

سلیمی با اشاره به ضعف دولت در پیشنهاد برخی از وزرا افزود: به نظر می‌رسد برخی از این افراد رأی آوریشان با اما اگر مواجه می‌شود.

,

وی در رابطه با معرفی شدن شریعتمداری به‌عنوان وزیر کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارنامه آقای شریعتمداری و اقدام برخی نمایندگان برای استیضاح ایشان و همچنین تأکید شخص آقای شریعتمداری بر این جمله که دیگر من را درجایی به کار نگیرید هم نتوانست جلوی انتخاب ایشان توسط آقای رئیس‌جمهور را بگیرد و گویا آقای شریعتمداری رئیس ستاد آقای روحانی بوده است و رئیس‌جمهور می‌خواهد به هر شکل یک پستی برای او در نظر بگیرد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه