اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

جدیدترین هتاکی یک روزنامه اصلاح طلب به ساحت مقدس امام حسین(ع)/ توهین های مکرر خبرنگار روزنامه ابتکار به مقدسات +اسناد

جدیدترین هتاکی یک روزنامه اصلاح طلب به ساحت مقدس امام حسین(ع)/ توهین های مکرر خبرنگار روزنامه ابتکار به مقدسات +اسناد
روز گذشته روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش خبرنگار روزنامه ابتکار به جای استفاده از عبارت "شهادت امام حسین" از عبارت "درگذشت امام حسین" استفاده کرد اما این همه ماجرا نیست و صفحه توییتر نویسنده این گزارش مملو است از توییت‌های توهین آمیز و تمسخرآمیز نسبت به مقدسات دینی.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته روزنامه ابتکار در گزارشی که با عنوان "بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه" منتشر شد از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است سخن گفت؛ در بخشی از این گزارش خبرنگار روزنامه ابتکار به جای استفاده از عبارت "شهادت امام حسین" از عبارت "درگذشت امام حسین" استفاده کرد که با واکنش کاربران توییتر مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

 

,

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به این اقدام روزنامه ابتکار در صفحه توییتر خود نوشت: زهی بی‌شرمی! روزنامه #ابتکار در روز یکشنبه (۹۷/۷/۲۹) به جای واژه مقدس#شهادتامام حسین (ع)، لفظ “درگذشت “را بکار برده است! وَ لَعَنَ اللهُ اُمَّةً دَفَعَتْکُمْ عَنْ مَقامِکُمْ و َاَزالَتْکُمْ عَنْ مَراتِبِکُمُ الَّتى رَتَّبَکُمُ اللهُ فیهاْ

, ! , #ابتکار, #, #شهادت, #شهادت, شهادت, ! ,

 

,

, ,

 

,

امیر نجفی از فعالان رسانه‌ای هم در واکنش به این اقدام روزنامه ابتکار نوشت: هر طوری می‌خوام این گزارش روزنامه ابتکار رو حاصل بی‌سلیقگی مسئولان روزنامه بدونم نمیتونم؛ یه نگاه به موضوع گزارش می‌کنم و یه نگاه به عبارت "درگذشت امام حسین" به این نتیجه می‌رسم که حتما قصدی در کاره.

, .,

, ,

 

,

اما "پویان خوشحال" نویسنده این گزارش بعد از واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به گزارشی که از او منتشر شده به سرعت مشخصات اکانت توییتر خود را تغییر داد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

با یک جست‌وجوی ساده در اکانت توییتری "پویان خوشحال" که حالا نام خود را به "ژگره" تغییر داده است توهین‌های بی‌شرمانه دیگری هم نسبت به خاندان اهل بیت و مقدسات دینی مشاهده می‌شود.

,

دانا از تمامی مخاطبان و محبان اهل بیت(ع) بابت انتشار مطالب توهین آمیز این خبرنگار هتاک عذر خواهی می کند.

,

برای مثال این خبرنگار اصلاح‌طلب در توییتی می‌نویسد: "چهل روز مونده به محرم مشروب نخورید وقتی شروع شد محرم دوباره بخورید"

,

 

,

, ,

 

,

یا در توییت دیگری می‌نویسد: "ولی چایی امام حسین خوردن داره. اینو یکی از یارانش گفته در کتاب مجمع الشیاطین جلد سه صفحه 356 وقتی برای شب نشینی به خانه حضرت رفته بود."

,

 

,

, ,

 

,

این خبرنگار اصلاح‌طلب در توییت دیگری می‌نویسید: "خبر فوری...امام حسین در پیامی اعلام کرد ملت شهید پرور 1400 سال پیش (به دلیل محتوای فوق العاده زننده و هتاکانه دانا از انتشار این توئیت معذور است) "

,

 

,

, ,

 

,

خوشحال در توییت دیگری در صفحه توییتر خود می‌نویسد: "آموزش نماز فوری بدون پوشش درازکش قیمت مناسب"

,

 

,

, ,

 

,

صفحه توییتر این خبرنگار اصلاح‌طلب مملو است از توهین‌ و تمسخر مقدسات دینی؛ این اقدام در شرایطی است که پیش از این نیز برخی خبرنگاران اصلاح‌طلب به راحتی در رسانه‌ها و صفحات توییتری خود به مقدسات دینی اهانت کرده بودند و در چنین شرایطی از مسئولان قضایی انتظار می‌رود تا با برخورد مناسب با رسانه منتشر کننده این اهانت‌ها و نویسندگان این دست توهین‌های وقیحانه از تکرار چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه