اخبار داغ

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و هیئت های ورزشی در اشنویه

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان و هیئت های ورزشی در اشنویه
به مناسبت هفته تربیت بدنی امروز مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی جاکارتا و دیگر قهرمانان رشته های مختلف ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری اشنویه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این مراسم فرماندار شهرستان اشنویه ضمن تبریک کسب مدال طلای مسابقات جاکارتا توسط سیامند رحمان قهرمان جهانی وزنه برداری و همچنین کسب مدال برنز توسط تنیسور جانبار حسن جانفشان، اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین جهانی را افتخار بزرگی برای کشور عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی گفت: جامعه امروز به ورزش و نشاط بیشتر نیازمند است و باید همه در راستای کمک به ورزش و نشاط جوانان گام برداریم.

,

وی، ورزش را بهترین راه مقابله با اعتیاد دانست و گفت: مسئولان و نخبگان و فعالین اجتماعی در این زمینه باید تلاش بیشتری داشته باشند.

,

فرماندار اشنویه، همچنین از تلاش های اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، هیات های ورزشی و مربیان و قهرمانان ورزشی در نام آوری و توسعه ورزش این شهرستان قدردانی کرد.

,

در ادامه این مراسم، رییس شورای اسلامی اشنویه، رییس اداره ورزش و جوانان و تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی به بیان راهکارها و مشکلات ورزشی پرداختند.

,

در پایان لوح تقدیر استاندار آذربایجان غربی از طرف فرماندار اشنویه به قهرمانان ورزشی سیامند رحمان و حسن جانفشان اهدا شد و از ۴۰ نفر از ورزشکاران موفق در رشته های مختلف نیز قدردانی شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه