اخبار داغ

عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در اردل:

منتظرغرب بمانیم یعنی شکست را پذیرفتن/ ایران را باید خودمان آباد کنیم

منتظرغرب بمانیم یعنی شکست را پذیرفتن/ ایران را باید خودمان آباد کنیم
عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در اردل گفت:ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس عالی ترین خلوص را در عالم بشریت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم باید همانند آن دوران جلوی دشمن بایستیم و برای آبادنی ملتمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداداد خدادادی عضو هیات علمی و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جلسه‌ی درس خارج فقه گفت:مقام معظم رهبری در این جلسه الگوی مسئولین نظام را حضرت علی(ع) معرفی کرد.

خدادادی افزود:رهبر انقلاب اسلامی در این جلسه  از مسئولین خواست در تمام مباحث با مردم شفاف سخن بگویند و همانند مولایمان امیر المومنین(ع) در تمام کارهایمان با مردم شفاف باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولین امروز برای اینکه ایران اسلامی پیشرفت کند منتظر وعده های دروغین غربی ها نشستند افزود: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس عالی ترین خلوص را در عالم بشریت خلق کرد و سرافراز شد و امروز هم  باید  همانند آن دوران جلوی دشمن بایستیم و برای آبادنی ملتمان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه به فکر غرب بودن یعنی شکست را پذیرفتن افزود: در خارج جای برای ما ایرانی ها نیست و کسی برای حل مشکلات ما قدمی برنمیدارد پس مسئولان  باید با همت و تلاش درصدد حل مشکلات برآیند و دل در گرو خارجیان نداشته باشند.

خدادادی بیان کرد:مشکلات در کشور زیاد است و کسی منکر سختی ها و گرفتاریها نیست اما همه مشقت ها در سایه اطمینان به خود قابل حل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه