اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اعلام کرد:

واگذاری ۱۰۰ هکتار از نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران تا پایان سال

واگذاری ۱۰۰ هکتار از نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران تا پایان سال
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: تا پایان سال واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: رشد ۷/۱ برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۷۱ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است. 

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: تا کمتر از یکماه آینده حدود ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضی سرمایه گذاری واگذار خواهد شد و تا پایان سال واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد. 

وی با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی، فلزی و برق بوده است. 

خانپور به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین، خرمدشت و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری ها را داشته اند. 

وی در پایان از رتبه برتر در جذب سرمایه گذار در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان در هشت ماهه نخست امسال در کشور خبر داد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه