اخبار داغ

از سال ۹۶ تاکنون در قزوین؛

اعطای ۲۲میلیاردتومان تسهیلات به مددجویان قزوین

اعطای ۲۲میلیاردتومان تسهیلات به مددجویان قزوین
از سال 96 از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت قزوین 22 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر خوش نیت، در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: از آغاز فعالیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قزوین در بهمن ماه 1395، بیش از 22 میلیارد و 372 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی اعلام کرد: طی سال 96 به چهار هزار و 84 مددجوبیش از 15 میلیارد و 444 میلیون تومان و طی شش ماهه نخست سال جاری هزار و 427 نیازمند واجد شرایط بیش از شش میلیارد و 926 میلیون تومان تهسیلات پرداخت شده است. 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان قزوین افزود: میزان وام پرداختی برای نیازمندان تا سقف 15 میلیون تومان بوده که بازپرداخت این وام حداکثر تا سه سال و با کارمزد سه درصد است. 

وی با اشاره به ضرورت‌های تأسیس صندوق امداد ولایت عنوان کرد: صندوق امداد ولایت از بهمن ماه 1395 در استان قزوین با هدف احیای سنت زیبای قرض الحسنه و حمایت از توانمندی مددجویان شروع به فعالیت کرده است. 

خوش نیت با اشاره به شرایط خاص برخی از مددجویان و بروکراسی اداری بانک‌ها در پرداخت یادآورشد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تلاش می‌کند تا فارغ از برخی بروکراسی‌های اداری نسبت به پرداخت تسهیلات به نیازمندان واجد شرایط اقدام کند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه