اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌و‌گو با «صبح توس»:

«سند الگوی اسلامی پیشرفت» موجب حرکت نظام‌مند کشور می‌شود

«سند الگوی اسلامی پیشرفت» موجب حرکت نظام‌مند کشور می‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «سند الگوی اسلامی پیشرفت» درصورتی‌که در بخش قانون‌گذاری و اجرایی به صورت صحیح محقق شود، موجب حرکتی نظام‌مند کشور می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌و‌گو با صبح توس در خصوص سند الگوی اسلامی پیشرفت مورد نظر رهبری اظهار کرد: سند الگوی اسلامی پیشرفت الگوی روشنی را در ارتباط با چشم‌انداز کشور در ۵۰ سال آینده ترسیم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی با بیان اینکه این سند می‌تواند بنای تمامی اقدامات اجرایی، قانون‌گذاری و فعالیت کلیه دستگاه‌های کشور قرار گیرد، افزود: اگر در کشور اسناد بالادستی و مجموعه‌هایی که کارشان ممیزی است نداشته باشیم، کشور دچار روزمرگی و حرکت حداقلی می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب با توجه به بخش بی‌بدیلی که در ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری کشور دارند، توجه‌ها را به تحقق این سند معطوف کردند.

پژمانفر بیان کرد: عده‌ای شرایط فعلی را نقطه تهدید تلقی کردند ولی رهبری به‌عنوان دیدبان، برنامه‌های کشور را بر این اساس پیشرفت و ایجاد جامعه اسلامی ریل‌گذاری کردند.

وی عنوان کرد: درصورتی‌که در بخش قانون‌گذاری و اجرایی هماهنگی‌ها با محور قرار دادن این اسناد صورت پذیرد، مورد اجرا و ملاحظه قرار گیرد، شاهد حرکتی نظام‌مند در عرصه برنامه‌ریزی کشور می‌شویم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه