اخبار داغ

ازدحام زائران ایرانی برای دریافت دینار در عراق/ نبود باجه بانک ملی برای دریافت ارز در مرز شلمچه

ازدحام زائران ایرانی برای دریافت دینار در عراق/ نبود باجه بانک ملی برای دریافت ارز در مرز شلمچه
مشاهدات خبرنگار شیرازه حاکی از آن است که در مرز شلمچه اصلا باجه بانک ملی نیست و زوار با جیب خالی و بدون گرفتن ارز وارد خاک عراق شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، دولت هفته گذشته به ظن خود برای تسهیل در عرضه و توزیع ارز زیارتی اعلام کرد که ارز زائران اربعین در سال جاری با سازوکار جدیدی پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
 
,
بر همین اساس بانک مرکزی زائران اربعین امسال می‌توانند ارز مسافرتی خود را قبل از سفر به کشور عراق و از طریق اپلیکیشن بله بانک ملی خریداری کنند و ارز خود را به‌صورت اسکناس دینار در سه شهر نجف، کربلا و کاظمین عراق یا سه‌نقطه مرزی مهران، چزابه و شلمچه تحویل بگیرند.
,
 
,
اما مشاهدات خبرنگار شیرازه حاکی از آن است که در مرز شلمچه اصلا باجه بانک ملی نیست و زوار با جیب خالی و بدون گرفتن ارز وارد خاک عراق شدند.
,
 
,
همچنین بر اساس گزارش های دریافتی شیرازه، کمبود شعب و صف های طولانی برای دریافت دینار مشکلاتی را برای زائران در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین به وجود آورده است.
,
 
,
اینکه دولت با چه تدبیری بیش از یک میلیون نفر را برای گرفتن ارز در یک کشور غریب به چند باجه ارجاع می دهد جای تامل و سئوال دارد؟!
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه