اخبار داغ

رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد:

۲۲ هزار «سقف» در مناطق زلزله‌زده بنا شد / اتمام بازسازی ۵۳ هزار واحد تعمیری

۲۲ هزار «سقف» در مناطق زلزله‌زده بنا شد / اتمام بازسازی ۵۳ هزار واحد تعمیری
رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: در مناطق زلزله زده کرمانشاه ۲۲ هزار «سقف» بنا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: از ابتدای فعالیت تاکنون مجموعا ۳۵ هزار واحد پی کنی، ۳۲ هزار و ۶۰ واحد آرموتوربندی، ۲۷ هزار و ۵۰۰ واحد اجرای اسکلت، ۲۱ هزار و ۵۰۰ دیوار چینی، ۲۲ هزار و ۲۰۰ اجرای سقف، ۱۶ هزار و ۵۰۰ واحد اجرای گچ و خاک و۱۵ هزار واحد نصب در و پنجره انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: همچنین در زمینه انجام عملیات تعمیری ۵۹ هزار و ۸۵۰ مورد شروع عملیات تعمیری بوده و ۵۳ هزار و ۵۵۰ مورد نیز پایان این عملیات انجام گرفته است.

,

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: از ۳۵ هزار و احد احداثی در روستا که مورد ارزیابی قرار گرفت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی با اولویت اول بوده که اول مهر برابر زمان بندی و تعهد قبلی تحویل مردم شده مابقی واحدهای احداثی نیز اولویت دوم احداثی بوده است.

,

وی بیان کرد: در واحدهای احداثی شهرها نیز هشت هزار واحد اولویت اول و دو هزار واحد اولویت دوم بوده که در حال اجرا است و برابر زمان بندی تا مدت زمان پیش بینی شده با مشارکت و همت مردم به اتمام خواهد رسید.

,

خواجه ای با بیان اینکه در بحث تسهیلات تا امروز برای واحدهای احداثی۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و در سطح روستاها نیز ۳۰۰ میلیون ریال وام و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده گفت: همچنین۱۰۰ میلیون ریال  وام و ۲۰ میلیون ریال  نیز کمک بلاعوض برای تامین معیشت به مردم زلزله زده پرداخت شده است.

,

وی از پرداخت تا سقف۱۲۰ میلیون ریال تسهیلات تعمیری و۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض به زلزله زدگان خبر داد و افزود: بر اساس ابلاغ مصوبه اخیر دولت برای واحدهای احداثی ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۰۰ میلیون ریال  وام و برای واحدهای روستایی نیز ۵۰ میلیون ریال وام و ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

,

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: گذشته از این پرداختی ها، هزینه آواربرداری، طراحی، نظارت، نقشه کشی و صدورپروانه برای مردم رایگان بوده و بنیاد مستضعفین نیز در منطقه به توزیع سیمان برای کمک به واحدهای احداثی پرداخته است.

,

وی از توزیع آهن آلات ارزان قیمت، تیرچه و بتن آماده برای ساخت و سازها خبر داد و افزود: مردم پای کار باشند خودشان مشارکت داشته باشند تا در سریع ترین زمان این واحدها به پایان رسند و جشن پایان بازسازی برگزار شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه