اخبار داغ

اخبار نیروی انتظامی؛

از دستگیری سوداگران مرگ تا غافلگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری

از دستگیری سوداگران مرگ تا غافلگیری سارقان در چهارمحال و بختیاری
ماموران نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در راستای تامین امنیت اقدام به دستگیری یک سوداگر مرگ با چهار کیلوگرم تریاک و دستگیری هفت سارق کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ غلامعلی شکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجن در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی‌بر فعالیت یک خرده‌فروش در نقاط مختلف شهر بروجن در امر توزیع مواد مخدر موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسائی این قاچاقچی و اخذ مجوز قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار کیلوگرم تریاک به همراه یک ترازوی توزین کشف کردند.

شکری در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با خرده‌فروشان مواد مخدر طی سال جاری توسط پلیس شهرستان بروجن به طور جدی دنبال می‌شود و عموم مردم می‌توانند اخبار خود در زمینه فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری هفت سارق با ۱۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ فضل‌الله برزوئی جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، احشام، منزل، اماکن خصوصی و موتورسیکلت رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و شهرستان‌های شهرکرد، فارسان، بروجن و با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند هفت سارق را دستگیر کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به ۱۴ فقره سرقت خودرو، داخل خودرو، احشام، منزل، اماکن خصوصی و موتورسیکلت اعتراف کردند که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, دستگیری هفت سارق با ۱۴ فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه