اخبار داغ

لژیونر ایرانی تیم استوا بخارست رومانی:

خیلی خوش‌حال هستم که مقابل تیم اسرائیلی بازی نکردم/ حمایت از مظلوم غرور آفرین است

خیلی خوش‌حال هستم که مقابل تیم اسرائیلی بازی نکردم/ حمایت از مظلوم غرور آفرین است
عضو تیم استوا بخارست رومانی بابیان اینکه عدم بازی من در مقابل تیم اسرائیلی پیام خوبی بود که همه دنیا بفهمند که ما از مظلومان دفاع می‌کنیم، گفت: اگر دوباره چنین موقعیتی پیش بیایید صد در صد همین راه را انتخاب می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صاحب نیوز؛ محسن باباصفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در کاپ اروپا با تیمی از رژیم صهیونیستی بازی داشتیم که من حاضر به حضور این بازی نشدم، اظهار کرد: تیم استوا بخارست رومانی در باری اول پیروز شد و در بازی بعد باختند که باعث حذف از بازی‌ها شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کاپیتان تیم ملی هندبال گفت: کاپ اروپا یکی از کاپ‌های معتبر اروپا است و در این بازی باشگاه‌های ما به یک تیم اسرائیلی برخورد کردیم.

,

وی با اشاره به اینکه وقتی اعلام کردم در این دو بازی به علت قرارگیری مقابل تیم اسرائیلی بازی نمی‌کنم شاهد واکنش‌هایی متفاوتی بودم، افزود: من این واکنش‌ها را به فال نیک می‌گیرم و خیلی خوش‌حال هستم که بازی نکردم و پای همه اتفاقات ایستادم و باشگاه کمال همکاری را با من کرد.

,

باباصفری بیان کرد: به علت اینکه در چهارم جام حضور داریم مسئولان باشگاه خیلی به من کمک کردند و من از اینجا از آن‌ها تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم کمک‌های بیشتری را به تیم انجام دهم.

,

وی با تأکید بر اینکه تاکنون باشگاه این‌گونه رفتار را از من مشاهده نکرده بود خیلی سورپرایز بزرگی برایشان بود که من بازی نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: من با جدیت گفتم بازی نمی‌کنم و نکردم و بعدازاین جریان متوجه اینکه چرا یک ایرانی مقابل ورزشکاران و تیم‌های اسرائیلی حاضر نمی‌شوند، شدند و این پیام خوبی بود که همه دنیا بفهمند که ما از مظلومان دفاع می‌کنیم.

,

این ملی‌پوش لژیونر کشورمان ادامه داد: حمایت از مظلوم حس خیلی خوب و غرورانگیزی دارد و خیلی بابت این قضیه خوش‌حال هستم و اگر دوباره چنین موقعیتی پیش بیایید صد در صد همین راه را انتخاب می‌کنم.

,

وی بابیان اینکه تا موقعیتی که ارزش‌های کشور پایدار باشد، من هم به ارزش‌های کشورم کاملاً احترام می‌گذارم و مطمئن باشد که دفعه‌ی بعدی اگر مقابل تبم اسرائیلی بازی داشتیم، حاضر نمی‌شوم، افزود: تشکر می‌کنم از جامعه ورزش و مردم خوب کشورم که با پیام‌های خوبشان باعث دل گرمی شدند، ان شاء الله بتوانیم کاری خوبی را ارائه کنیم و پرچم ایران را همه‌جا برافراشته کنیم.

,

بابا صفری بیان کرد: من درر ومانی تنها بودم اما پای ارزش‌ها و اعتقاداتم ایستادم و از این بابت خوشحال هستم و تیم با بنده کمال همکاری را کرد و چند روزی به من استراحت داده است.

,

وی با اشاره به اینکه من از سال ۸۷ از تیم نونهال فولاد مبارکه سپاهان هندبال را شروع کردم، اضافه کرد: چند دوره با تیم سپاهان در مقاطع نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، لیگ برتر، باشگاه‌های آسیا بودم

,

عضو تیم استوا بخارست رومانی گفت: از سال ۸۴ با تیم ملی نوجوانان شروع کردم و تاکنون در تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان توانستیم مقام‌های خوبی را برای کشورمان کسب کنیم.

,

باباصفری با اشاره به اینکه از مسئولان شهر درخواست می‌کنم که نگاه ویژه‌تری به رهنان داشته باشند که رهنان جوانانی خیلی خوبی دارد، تصریح کرد: با ایجاد یک مجموعه ورزشی در آینده نزدیک شاهد افتخارآفرینی جوانان رهنانی برای کشور در همه رشته‌ها باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه