اخبار داغ

نماینده کارگران ساختمانی در سازمان تأمین اجتماعی خلیل آباد:

کارگران ساختمانی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند

کارگران ساختمانی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند
نماینده کارگران ساختمانی در سازمان تأمین اجتماعی خلیل آباد با بیان اینکه کارگران ساختمانی با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: دولت و مجلس با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، چتر حمایتی و بیمه ای خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نجفی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با اشاره به مشکلات کارگران ساختمانی در وضعیت اقتصادی کنونی، اظهار داشت: کارگران ساختمانی زیر لبه تیغ اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: دولت و مجلس با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، چتر حمایتی و بیمه ای خود را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

,

نماینده کارگران ساختمانی در سازمان تأمین اجتماعی خلیل آباد ادامه داد: جامعه کارگری و انجمن های صنفی استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی با توجه به مشکلات اقتصادی و رکود ساخت و ساز، بیانه ای را در خصوص مشکلات کارگران ساختمانی صادر کردند که به تأیید تعدادی از انجمن های شهرها رسیده و به نمایندگان هر شهرستان ارسال گردیده است.

,

وی با تأکید بر اینکه در این بیانیه بر تصویب کامل هفت درصد بیمه، تصویب حق پرداخت بیمه کمتر از 30 سال، غرامت دستمزد ایام بیماری عادی و قرار گرفتن در زمره مشاغل سخت و زیان آور و سبد غذایی تأکید شده است، اذعان کرد: متأسفانه هنوز هیچ اقدامی انجام نشده و امیدواریم نمایندگان دولت و مجلس این امر مهم را با جدیت دنبال و به سرمنزل رسانده تا نوید بخش چراغ خانه جامعه کارگران ساختمانی شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه