اخبار داغ

دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان:

تیم ۱۸ نفره بهداشت و درمان لرستان به نجف و کربلا اعزام می شود

تیم ۱۸ نفره بهداشت و درمان  لرستان به نجف و کربلا اعزام می شود
رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد گفت: در ایام اربعین حسینی اکیپ های بهداشت و درمان شامل پنج پزشک عمومی و متخصص و 13پرستار به همراه دارو و تجهیزات مورد نیاز به شهرهای نجف و کربلا اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدارمصطفی امیری، دبیرکمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین لرستان در گفت وگو با سفیرافلاک با اشاره به برپایی چهار پست امدادی، بهداشتی و درمانی در شهرهای نجف و کربلا برای خدمت رسانی به زوار حسینی اظهارداشت: اکیپ های بهداشت و درمان شامل پنج پزشک عمومی، متخصص عفونی و اطفال و 13پرستار به همراه  دارو و تجهیزات مورد نیاز در ایام اربعین حسینی به زائران شهرهای کربلا و نجف خدمات درمانی ارائه می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

رئیس درمانگاه شهید امیری خرم آباد با اشاره به فعالیت چهاراکیپ بهداشتی و درمانی ستاداربعین لرستان در ایام پیاده روی گفت: سال گذشته 23نفر از کادر پزشکی در قالب چهار موکب توانستند به زائران اربعین خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دهند.   

,

 

,

 امیری اظهارداشت: در ایام اربعین حسینی سال96  در حوزه بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان و تشکیل کارگروه بهداشت و درمان به بیش از 19هزار نفراز زائران حسینی خدمات درمانی ارائه  شد که در کل کشور یک کار بی نظیر بود و مورد تقدیر نیز قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه