اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری قزوین:

بیش از ۱۸ هزار زائر قزوینی برای حضور در اربعین ثبت‌نام کردند

بیش از ۱۸ هزار زائر قزوینی برای حضور در اربعین ثبت‌نام کردند
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری گفت: تاکنون بیش از 18 هزار زائر قزوینی در سامانه سماح برای اعزام به کربلا ثبت نام کرده اند و از این میان برای 17 هزار نفر روادید صادر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمد شفیعی ظهر امروز(سه شنبه) در ستاد ساماندهی اربعین که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: این ستاد در استان قزوین 12 کمیته دارد و تاکنون طی برگزاری 2 جلسه نزدیک به 193 مصوبه داشته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: تاکنون مجوز 69 موکب برای حضور در مراسم اربعین از استان صادر شده است که سه مورد آن در داخل کشور و در مسیر زائران به کربلا قرار دارد. 

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تصریح کرد: تاکنون بیش از 18 هزار نفر در سامانه سماح برای اعزام به کربلا ثبت نام کرده اند و از این میان برای 17 هزار نفر روادید صادر شده است. 

وی عنوان کرد: تاکنون 105 خودروی باری برای ارسال اقلام مورد نیاز زایران اعزام شده است و نزدیک به 556 خادم نیز در این زمینه ثبت نام و اعلام آمادگی کردند. 

این مسئول با اشاره به مرزهای تردد زایران حسینی یادآور شد: مرز مهران در این زمینه با استان قزوین ارتباط نزدیکی دارد و مرزهای دیگر نظیر چذابه و خسروی مربوط به استان‌های دیگر هستند. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه