اخبار داغ

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

آغاز رسمی پروازهای اربعین از امروز/انجام روزانه ۳۵ پرواز به بغداد و نجف

آغاز رسمی پروازهای اربعین از امروز/انجام روزانه ۳۵ پرواز به بغداد و نجف
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز رسمی پروازهای اربعین از امروز خبر داد و گفت: در ایام اربعین روزانه ۳۵ پرواز به‌سمت بغداد و نجف انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: از امروز پروازهای اربعین به‌صورت رسمی آغاز می‌شود که شرکت‌های هواپیمایی روزانه به‌طور متوسط 35 پرواز به‌سمت مقاصد نجف و بغداد انجام خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تکذیب افزایش قیمت بلیت پروازهای اربعین، تصریح کرد: نرخ این پروازها تغییر نکرده و با هرگونه اخلال در این زمینه برخورد می‌شود.
,
 
,
وی با یادآوری این‌که تاکنون 484 مجوز پرواز فوق‌العاده برای شرکت‌های هواپیمایی در ایام اربعین صادر شده که از این تعداد 397 مجوز برای ایرلاین‌های داخلی و 87 مجوز برای العراقیه صادر شده است، بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از دیروز بازرسی منسجم توسط بازرسان دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری به‌اتفاق سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان حمایت به‌صورت مستمر از آغاز پروازها تا پایان پروازهای اربعین انجام خواهد شد.
,
 
,
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری پیش‌تر گفته بود: با توجه به افزایش پروازها به‌مقصد عراق در ایام اربعین حسینی(ع) و برای حفظ و ارتقاء هرچه بیشتر ایمنی زائران کربلای معلی، برنامه ویژه‌ای برای بازرسی از هواپیماهای آماده به خدمت شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی از تاریخ اول آبان تا 12 آبان در دو فرودگاه امام خمینی(ره) و شهید هاشمی‌نژاد مشهد اجرا خواهد شد.
,
 
,
جعفرزاده بیان کرد: بازرسان استاندارد پرواز در قالب 5 تیم بازرسی و در ساعات مختلف شبانه‌روز در این ایام به رعایت الزامات مختلف فنی ــ عملیاتی از سوی شرکت‌های پروازی هوایی نظارت خواهند کرد، بازرسی‌ها به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد که موجب تأخیر پروازها نشود، این بازرسی‌ها با رویه جدید و مطابق مقرراتی که در اتحادیه اروپا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اجرا می‌شود. زائران می‌توانند هر گونه تخلف احتمالی را از این طریق اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه