اخبار داغ

در گفت‌وگو با دانا مطرح شد؛

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به توهین روزنامه ابتکار به امام حسین(ع)/ پژمان فر: وزارت ارشاد برخورد نکند کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود می‌کند

واکنش عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به توهین روزنامه ابتکار به امام حسین(ع)/ پژمان فر: وزارت ارشاد برخورد نکند کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود می‌کند
نصرالله پژمانفر در خصوص توهین اخیر روزنامه ابتکار به امام حسین(ع) گفت: انتظار ما از وزیر ارشاد این است که با رفتارهایی از این دست در مطبوعات کشور برخورد کنند و قطعا سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این مسائل مورد تایید نیست.
[

نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص توهین اخیر روزنامه ابتکار به امام حسین(ع) گفت: مردم ایران هم مانند سایر کشورهای دنیا هنجارها و ناهنجارهایی دارند و مسئولان و مردم موظفند نسبت به این موضوع دقت لازم را داشته باشند و با کسانی که هنجارشکنی می‌کنند برخورد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: انتظار ما از وزیر ارشاد این است که با رفتارهایی از این دست در مطبوعات کشور برخورد کنند و قطعا سکوت و بی‌تفاوتی در مقابل این مسائل مورد تایید نیست.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه باید با کسانی که چنین هنجارشکنی‌هایی می‌کنند و به حریم اهل بیت تعرض می‌کنند به طور جدی برخورد شود اظهار داشت: قطعا در صورت عدم ورود وزارت ارشاد و هیئت نظارت بر مطبوعات به این مسئله، کمیسیون فرهنگی مجلس به مسئله ورود خواهد کرد و این موضوع را از وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیری خواهد کرد.

,

پژمانفربا اشاره به فرارسیدن ایام اربعین گفت: در این روزها که تمام فکر و ذکر مردم و شیعیان جهان حماسه اربعین حسینی است نباید اجازه داد برخی افراد معلوم الحال به جایگاه اهل بیت(ع) توهین کنند و باعث جریحه‌دار شدن اذهان عمومی شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه