اخبار داغ

میزبانی چالدران از کاروان های راهیان نور شمال استان

میزبانی چالدران از کاروان های راهیان نور شمال استان
شهرستان چالدران میزبان کاروان های راهیان نور دانش آموزان بسیجی شهرستانهای شمال استان آذربایجان غربی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این کاروان متشکل از دانش آموزان بسیجی شهرستانهای شمال استان می باشد که در جهت بازدید از مناطق عملیاتی ، مرزی و یادمانهای شهدا امروز وارد این شهرستان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون هماهنگ کننده سپاه چالدران در گفتگو با نوای چالدران گفت :این کاروان متشکل از ۱ هزار ۵۰۰ نفر از بسیجیان دانش آموز شهرستانهای شمال استان می باشد که از مناطق مرزی ، عملیاتی این شهرستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس در طول چند روز بازدید خواهند نمود .

,

سرهنگ پاسدار سید روح الله جعفری تصریح کرد :یادمان شهدای محلملو ، قره دره ، یادمان شهدای جنگ چالدران و یادمان شهدای گمنام از جمله مناطقی هستند که که این دانش آموزان بسیجی از این مناطق بازدید خواهند نمود .

,

سرهنگ صادقی جانشین فرمانده سپاه چالدران در این مراسم کاروان راهیان نور را بهنترین فرصت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان دانست و گفت : با ترویج این فرهنگ می توان در مقابل تمامی توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد .

,

سرهنگ نصر اله زاده یکی از فرماندهان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس نیز در این مراسم با اعلام اینکه شهدا برای کشورمان عزت و آبرو بخشیدند افزود : امروزه وظیفه تمامی آحاد جامعه ایران اسلامی بر این است با حضور در تمامی صحنه های مختلف نظام ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

,

بر گزاری مسابقه نقاشی و دل نوشته با موضوع ایثار و شهادت و دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود

,

امسال بیش از ۳ هزار نفر از بسیجیان شهرستانهای شمال استان در قالب کاروان راهیان نور با اعزام به شهرستان چالدران از مناطق عملیاتی ، مرزی و یادمانهای شهدا ی این شهرستان بازدید نمودند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه