اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی :

دانشجویان رشته کشاورزی با طرح "شهید علم الهدی" از خدمت سربازی معاف می شوند

دانشجویان رشته کشاورزی با طرح "شهید علم الهدی" از خدمت سربازی معاف می شوند
مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دانشجویان رشته کشاورزی که در "طرح همگام با کشاورز" همکاری کنند به ازای هر یک سال همکاری از سه ماه کسری خدمت سربازی برخوردار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، ذکریا محمدیاران، مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با طرح ملی شهید "علم الهدی" گفت: این طرح مختص دانشجویان پسر در رشته کشاورزی در سراسر کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: براساس این ظرفیت با حضور و همکاری دانشجویان رشته کشاورزی در "طرح همگام با کشاورز" به ازای هر یک سال همکاری از سه ماه کسری خدمت سربازی برخوردار می شوند.

,

محمدیاران افزود: دانشجویانی که ورودی جدید هستند چنانچه تا انتهای دریافت مدرک کارشناسی ارشد با این طرح همکاری داشته باشند، از خدمت سربازی معاف می شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان با همکاری در این طرح علاوه بر اینکه ازکسری یا معافیت سربازی برخوردار می شوند، در جهت متخصص شدن در رشته تحصیلی شان همزمان با گذراندن کلاسهای تئوری در دانشگاه از کارگاه تجربی هم بهره مند می شوند.

,

محمدیاران بیان کرد: خراسان شمالی با توجه به اینکه پتانسیل کشاورزی بالایی دارد، هیچ گونه محدودیتی در جهت جذب دانشجو ندارد.

,

 

,

"طرح ملی همگام با کشاورز" با توجه به بیانات و تاکیدات رهبری، از ابتدای سال 97 به صورت رسمی در سراسر کشور کارش را آغاز کرد.

,

اجرای این طرح از ابتدای سال 97 با شناسایی روستاهای هدف با بکارگیری مهندسان و کارشناسان بومی، جهت ارتباط پایدارتر و قوی بین کشاورز و مهندس و اولویت بندی بین روستاها در استان آغاز شده است و تاکنون 30 مهندس جذب شده اند.

,

در واقع طرح ملی همگام با کشاورز با مشاوره هایی که به کشاورز می دهد، می تواند باعث تولید محصول با کیفیت و ایجاد اقتصاد پایدار در این زمینه شود.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه