اخبار داغ

گزارش/

گزینه فرمانداری زیرکوه روی میز وزیر کشور/ گزینه احتمالی بومی است

گزینه فرمانداری زیرکوه روی میز وزیر کشور/ گزینه احتمالی بومی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: فرماندار زیرکوه تعیین شده و منتظر امضای وزیر کشور برای معرفی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، 27 خردادماه سال جاری بود که حجت‌الله خان‌زاد از مسئولیت فرماندار زیرکوه رفت و محمد کریمی سرپرست فرمانداری این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
از این زمان تاکنون فرمانداری زیرکوه با سرپرست اداره می‌شود. تعلل 130 روزه برای تعیین فرماندار زیرکوه نشان می‌دهد که استانداری خراسان جنوبی و وزارت کشور اهتمامی برای تعیین فرمانداری برای این شهرستان ندارد.
,
 
,
از طرفی دیگر این تعلل تبعات ناگزیری برای شهرستان مرزی و مهمی چون زیرکوه وارد می‌کند که در این زمینه تاکنون امام جمعه زیرکوه و نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تذکراتی داده‌اند.
,
 
,
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی چندی پیش در زمینه آخرین پیگیری‌ها برای تعیین فرماندار زیرکوه گفت: با استاندار و وزیرکشور برای تعیین فرماندار زیرکوه صحبت کرده‌ایم و این موضوع پیگیری شده است.
,
 
,
وی افزود: بعد از پیگیری‌های انجام شده گفتند کارهای مقدماتی انجام شده اما ابلاغ در وزارت کشور مانده است.
,
 
,
وی اظهار امیدواری کرد: هرچه زودتر فرماندار شهرستان تعیین شود تا ادارات از بلاتکلیفی درآید.
,
 
,
حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضائی‌نیا امام جمعه زیرکوه چندی پیش در خطبه‌های نماز جمعه به استاندار خراسان جنوبی تذکر داد و گفت: این دومین کارت زردی است که از زیرکوه می‌گیرید.
,
 
,
وی افزود: مگر می‌شود در این موقعیت حساس، شهرستان بدون فرماندار اداره شود؟ حتما باید داد مردم بلند شود؟ مگر قحط‌الرجال است؟ مگر نیروهای خوب کم داریم؟
,
 
,
اکنون امام جمعه و مردم زیرکوه خواستار این هستند تا انتخاب فرماندار برای شهرستان محروم زیرکوه سریع‌تر صورت گیرد. 
,
 
,
اما علی‌رغم خواسته‌های مردم و مسئولان شهرستان زیرکوه، وزارت کشور و استانداری خراسان جنوبی فرمانداری برای زیرکوه تعیین نکرده است.
,
 
,
علی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در خصوص تعیین فرماندار برای زیرکوه در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: 40 روز پیش فرماندار زیرکوه به وزارت کشور معرفی و تأیید شده و اکنون منتظر امضای وزیر کشور است.
,
 
,
وی افزود: از سوی استان مرتب پیگیر هستیم تا این مسئول زودتر تعیین شود.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: گزینه انتخابی فرماندار زیرکوه بومی استان بوده و از افراد خود شهرستان است.
,
 
,
علی‌رغم گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی در تعیین فرماندار برای زیرکوه، اما روند انتخاب فرماندار تاکنون به 130 روز رسیده است و نیاز است وزارت کشور نسبت به تعیین فرمانداران زیرکوه و سرایان اهتمام بیشتری داشته باشد.
,
 
,
آن‌چه در تعیین فرماندار برای یک شهرستان مهم به نظر می‌رسد اهتمام و پیگیری مسئولان استان برای تعیین فرماندار است تا زودتر فرمانداری‌های زیرکوه و سرایان تعیین تکلیف شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه