اخبار داغ

ادامه بی‌مهری‌ها به آبگرم لوت/

وقفه 46 روزه فرماندار خوسف در اجرای مصوبه/ دستور مافوق هم نتوانست فرماندار را به پای اجرا بکشاند

وقفه 46 روزه فرماندار خوسف در اجرای مصوبه/ دستور مافوق هم نتوانست فرماندار را به پای اجرا بکشاند
براساس یکی از مصوبات جلسه‌ای که جهت حل مشکلات آبگرم لوت برگزار شد، فرمانداری خوسف باید نسبت به تیغ‌زنی جاده در اسرع وقت اقدام کند اما بعد از گذشت 46 روز هنوز اقدامی انجام نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، منطقه گردشگری آبگرم لوت سال‌هاست با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلاتی که مسئولان به راحتی می‌توانند آن را حل کنند. تاکنون در اخبار متعددی به تفصیل به مشکلات آبگرم لوت پرداخته شده است اما بسیاری از مشکلات همچنان پابرجاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,
 
,
داریوش خسروی مدیرعامل آبگرم لوت در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: بعد از پیگیری‌های متعدد، جلسه‌ای با حضور مسئولان در 17 شهریورماه 1397 در محل معاونت عمرانی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.
, خاورستان,
 
,
وی افزود: در این جلسه مصوب شد ادارات مختلف، مشکلات آبگرم لوت را حل کنند.
,
 
,
مدیرعامل آبگرم لوت اظهار کرد: یکی از مصوبات آن جلسه این بود "نامه‌ای از جانب سرمایه‌‎گذار در خصوص تیغ‌زنی قسمت شنی جاده مواصلاتی با عنوان فرماندار شهرستان خوسف تهیه شود و فرماندار نیز موضوع را پیگیری کند." مسئول پیگیری‌کننده این مصوبه، فرماندار شهرستان خوسف است که باید در اسرع وقت آن را انجام دهد.
,
 
,
خسروی تصریح کرد: با تمام تلاش‌هایی که آقای علوی‌مقدم معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و همکاران ایشان بابت پیگیری صورت‌جلسه انجام داده‌اند و با وجود این‌که بیش از 46 روز از این مصوبه می‌گذرد و قید شده بود در اسرع وقت انجام شود اما فرماندار خوسف تاکنون اقدامی در جهت تیغ‌زنی جاده انجام نداده است.
,
 
,
وی افزود: در خصوص جاده چندین دفعه مکاتبه شده اما آقای شفیعی فرماندار شهرستان خوسف حتی حاضر نیست حرف مافوق خود را گوش دهد و نسبت به اجرای مصوبه اقدام کند.
,
 
,
مدیرعامل آبگرم لوت گفت: تاکنون 2 دفعه میراث فرهنگی خوسف به اداره راه و شهرسازی خوسف، اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی به فرماندار شهرستان خوسف، 2 دفعه من به آقای علوی‌مقدم معاون عمرانی استاندار و 2 دفعه معاونت عمرانی استانداری به فرماندار خوسف نامه ارسال شده است اما هنوز اقدامی در خصوص جاده انجام نشده است.
,
 
,
خسروی افزود: در یک نامه که به معاونت عمرانی استانداری ارسال کردم، به مزاحمت افراد ناشناس برای گردشگران و کارگران و خرابی جاده اشاره کردم که معاونت عمرانی استانداری در نامه‌ای به فرماندار خوسف خواستار بررسی، رسیدگی فوری و برخورد قانونی و ارسال نتیجه به معاونت عمرانی استانداری شده بود.
,
 
,
وی تصریح کرد: جاده، خاکی و دارای موج‌های زیادی است و با این وضعیت، گردشگران از بین راه برمی‌گردند و برخی که برای درمان به آبگرم می‌روند، با زحمت خود را به محل آبگرم لوت می‌رسانند.
,
 
,
مدیرعامل آبگرم لوت گفت: تصاویر مربوط به روز جمعه 27 مهرماه است که نشان می‌دهد جاده چه وضعیتی دارد و هنوز تیغ‌زنی نشده است.
,
 
,
جاده آبگرم لوت
, جاده آبگرم لوت,
 
,
جاده آبگرم لوت
, جاده آبگرم لوت,
 
,
خسروی افزود: یکی دیگر از مصوبات جلسه، این بود که "اداره کل راه و شهرسازی جهت رفع مشکل راه در قسمت‌های رودخانه‌ای و بازگشایی مسیر جدید با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مکاتبه و موضوع را پیگیری کند." مسئول پیگیری‌کننده آن اداره کل راه و شهرسازی است که باید در مدت یک هفته انجام می‌داد.
,
 
,
وی اظهار کرد: تصویر زیر مربوط به بهمن‌ماه 1396 است که سیل جاده را خراب کرده اما هنوز اقدامی در خصوص آن انجام نشده است.
,
 
,
جاده آبگرم لوت
, جاده آبگرم لوت,
 
,
مدیرعامل آبگرم لوت خواستار رسیدگی مسئولان به مشکلات و انجام مصوبات جلسه شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه