اخبار داغ

امام جمعه بجنورد:

مسئولان از تریبون نماز جمعه برای شفاف سازی عملکرد خود استفاده کنند

مسئولان از تریبون نماز جمعه برای شفاف سازی عملکرد خود استفاده کنند
امام جمعه بجنورد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شفافیت عملکرد مسئولان گفت: مسئولان از تریبون نماز جمعه برای شفاف سازی عملکرد خود استفاده کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسئولان باید در تمام مسائل، جز موارد کلان امنیتی، مردم را در جریان امور جاری و اداری کشور قرار دهند تا مردم بدانند در کشور چه می گذرد. وی شفافیت در مسائل مختلف همچون قانون‌گذاری و تغییرات نرخ ارز و سایر مسائل را مهم برشمرد و اظهار کرد: مردم باید بدانند که در مسائل مختلف چون تصویب مقررات و مسئولینی که به کار گرفته می‌شود، تصمیمات دقیقاً به چه نحوی است. وی با اشاره به حساس بودن فعالیت های وزارت امور خارجه گفت: در وزارت خارجه ارتباط ها و رفت و آمدها باید شفاف باشد و مردم بدانند رفتن به کشورهای خارج با پول دولت چه لزومی داشت و این سفرها چه گرهی از کار مردم باز می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه برخی قوانین برای مردم دست و پا گیر است، گفت: نمایندگان اگر می بینند که قانونی ناقص و یا دست و پا گیر است، شفاف حرف بزنند و قانون را اصلاح کنند. وی در بخش دیگری با اشاره به اظهار نظرهایی که گاهی در باره غصبی بودن زمین مصلای بجنورد مطرح می شود ، گفت: کلنگ ساخت این مصلی را فردی مجتهد یعنی آیت الله مهمان نواز، بر زمین زده و در همینجا نیز نماز خوانده، البته یک نفر مدعی بخشی از زمین مصلی بود که تمام پول زمین به وی پرداخت شد.

,

وی غصبی خواندن زمین مصلی را سمپاشی علیه نماز جمعه خواند و خطاب به افرادی که چنین سم پاشی هایی می کنند، اظهارکرد: اگر نمی خواهید در نماز جمعه شرکت کنید، در این باره سمپاسی نکنید، مکان مصلی غصبی نیست و اگر کسی سندی دارد که مصلی غصبی است، بیان کند تا مسائل روشن شود. وی در ادامه راهپیمایی بزرگ اربعین را جهاد فرهنگی در مقابل توفان تبلیغات دشمن برشمرد. نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: راهپیمایی جهانی اربعین پس از 1400 سال نشانه حقانیت و اخلاص سیدالشهدا(ع) است. وی گفت: اربعین فرهنگ تداوم راه شهدا، تمرین تمدن ظهور و بسترساز تمدن جهانی اسلام است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه