اخبار داغ

مسئول موکب آستان قدس رضوی در مرز شلمچه خبر داد:

میزبانی از 10000 زائر در مرز شلمچه

میزبانی از 10000 زائر در مرز شلمچه
مسئول موکب آستان قدس رضوی در مرز شلمچه گفت: آشپزخانه مرکزی شلمچه در ابتدای منطقه مرزی شلمچه روزانه 10 هزار پرس غذای گرم به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر سلطانی، مسئول موکب آستان قدس رضوی در گفت و گو با صبح توس گفت: آشپزخانه مرکزی شلمچه در ابتدای منطقه مرزی شلمچه روزانه 10 هزار پرس غذای گرم به زائران اربعین حسینی ارائه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: محل موکب امام رضا(ع) در مرز شلمچه چادری بادی با مساحت 800 مترمربع است که ظرفیت پذیرایی حدود 600 نفر را دارد.
سلطانی بیان کرد: موکب آستان قدس رضوی از 26 مهر ماه سال جاری راه اندازی شده است و روزانه 60 خادم به صورت شبانه روزی در این محل به زائران اربعین حسینی(ع) خدمت رسانی می کنند.
وی ادامه داد: موکب آستان قدس رضوی در دومین سالی که در منطقه مرزی شلمچه راه اندازی شده است حجم خدمت رسانی به زائران را افزایش داده است.
سلطانی گفت: اهدای هزاران بسته نمک و نبات متبرک رضوی و توزیع کیک و شیر عسل از جمله خدماتی است که در موکب مرزی شلمچه آستان قدس رضوی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی پس از اربعین حسینی(ع) افزایش خواهد یافت و در دو وعده ناهار و شام پذیرای زائران در مسیر برگشت از عتبات خواهیم بود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه