اخبار داغ

ایستگاه صلواتی آیت الله بهاری آماده پذیرایی از زائران حسینی/روزانه 8 تا 10 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می شود

ایستگاه صلواتی آیت الله بهاری آماده پذیرایی از زائران حسینی/روزانه 8 تا 10 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع می شود
ایستگاه صلواتی آیت الله بهاری به رسم هر سال در جنب میدان بهار و در مسیر عبور زائران کربلا آماده خدمت رسانی به زائران کربلاست. این ایستگاه از 4 آبان کار خود را شروع کرده و تا 12 آبان ماه از زائران پذیرایی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع، خسرو طالبی یکی از مسئولین این ایستگاه صلواتی گفت: روزانه هشت تا ده هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام، و میان وعده بین زائران توزیع می شود و آمادگی اسکان 2000 نفر را داریم و اسکان زائران در مساجد، حسینیه ها، منازل ، حوزه علمیه و اسکان موقت در ایستگاه صلواتی در نظر گرفته شده است.
طالبی با تشکر از کمک های خیرین بهاری گفت: سال گذشته ارزش ریالی میزان کمک خیرین به 6 ایستگاه صلواتی در بهار و موکب آیت الله بهاری در کربلا حدود 750 میلیون تومان شد که امسال نیز به همین میزان رسیده و با توجه به اینکه هنوز این کمک ها ادامه دارد پیش بینی میشود امسال کمک ها بیشتر از سال قبل شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
, ,


موسوی یکی دیگر از مسئولین ایستگاه صلواتی به اسکان زائران اشاره کرد و گفت: روزانه برای اسکان 300 نفر گنجایش داریم، همچنین برای استحمام زائران نیز تدابیری اندیشیده شده و حمام های عمومی و مساجد را برای آن در نظر گرفته ایم.
موسوی در مورد کمک خادمان در ایستگاه صلواتی گفت: افرادی که تمایل دارند به عنوان خادم در ایستگاه صلواتی خدمت کنند می تواننند با مراجعه به ایستگاه و مسئولین ایستگاه، نام خود را جزء خادمان ثبت کنند و در روز تعیین شده برای کمک رسانی در ایستگاه حاضر شوند.
موسوی با تشکر از خیرین شهر و خیرین حسام آباد گفت: تشکر ویژه ای از خیرین حسام آباد باید داشته باشیم که بخش اعظمی از خدمت رسانی و پذیرایی از زائران را در ایستگاه صلواتی بر عهده دارند.
وی همچنین از کمک های ارگان های دولتی و اداری همچون فرمانداری ، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی، هلال احمر، اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت و همچنین خیرین شهر و شهرستان تشکر کرد.

,
,
,
,
,

 

,
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
انتهای پیام/
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,

ب

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه